Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Zagidulinilla on kyllä joku ihme perverssio pyöriä kun puolukka siellä, kiekon ollessa jaloissa, ei ollut eka kerta.
Stadin päässä kyllä vihataan teikäläisiä sitten senkin edestä että tunnetta löytyy varmasti. Tahtoo vain lyödä yli HIFK:lla.
Luakaton ja paska on nyt neljän joukossa. Tiputtaa teidät. Noilla on paskan syksyn jälkeen itseluottamus noussut kohisten.
Erona Hifk ja Ässiin tsemikiekkoon on se,että Hifkillä on kovemmat hyökkääjätÄssäthän sen jo todisti, että tsemmikiekolla ei voita.
Olen todella, ja siis TOOOOODEEELLA yllättänyt jos Tappara tuon sarjan häviää
Se on näitä parhaimman molarin taktiikoita.Zagidulinilla on kyllä joku ihme perverssio pyöriä kun puolukka siellä, kiekon ollessa jaloissa, ei ollut eka kerta.
Tota finaalia en muista. Sen muistan kun itte pelasin 15. Tammikuuta 1928 hokia Pyhäjärven jäällä. Joku äijä oli tuanu mailoja sitä varten, oli vähän outo keppi kun olin tottunut jääpallo mailaan, semmoseen käyrempään.OJep. IFK-Reipas oli kyllä huikee finaali. Melkein kuin elettäisiin taas vuotta 1928.
No en muistanut itsekään. Toinen finalisti olikin KIF eikä HIFK.Tota finaalia en muista.
Tänään taas Saukkonen äänessä, joten laitetaan uudelleen jo legendaksi tullut ”Saukkosveto” päälle.Otetaanko Saukkosveto tähän peliin?
Kummasta pöydästä voi aloittaa kun ensimmäinen maali tulee?
1: Raastepöytä
2: Salaattipöytä
Itse otan tähän varman 1 eli "Raastepöydästä voi aloittaa"
Kyllä tänään mennään lihamukijonoon.Tänään taas Saukkonen äänessä, joten laitetaan uudelleen jo legendaksi tullut ”Saukkosveto” päälle.
Itse päädyn jälleen vaihtoehtoon nro. 1.
Mää lähden nyt hakeen yllätys voittoa ja valitsen 2.Tänään taas Saukkonen äänessä, joten laitetaan uudelleen jo legendaksi tullut ”Saukkosveto” päälle.
Itse päädyn jälleen vaihtoehtoon nro. 1.
Tämä on muuten aivan totta! Oli muuten niin myötähäpeää herättävää kun se heitti sen lihamuki vitsinsä. Oli 100% varmuudella mietitty valmiiksi.Kyllä tänään mennään lihamukijonoon.