Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Zagidulinilla on kyllä joku ihme perverssio pyöriä kun puolukka siellä, kiekon ollessa jaloissa, ei ollut eka kerta.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Stadin päässä kyllä vihataan teikäläisiä sitten senkin edestä että tunnetta löytyy varmasti. Tahtoo vain lyödä yli HIFK:lla.

Näinpä, voi olla että siellä on kentällä muutama kaveri keiden kasetit eivät kestä Vellun ja Seppälän metkuja. Yleisökään ei varmaan erityisemmin meistä piittaa, se on oikein.

Toutain

Luottopelaaja
Luakaton ja paska on nyt neljän joukossa. Tiputtaa teidät. Noilla on paskan syksyn jälkeen itseluottamus noussut kohisten.

Noiden "itseluottamuksella" tekee Tapparaa vastaan saman verran kuin Ässien "porilaisella hulluudella" Ilvestä vastaan.

Mitä tuo HIFK on esittänyt? Ei yhtään mitään. Hyvän jakson jälkeen runkosarjan loppu jo karmeaa ja tässä Lukko-sarjassa heikoilla esityksillä jatkoon. Jotain sitkeyttä esittivät, mutta kun Tapparalla on kaikki henkiset valmiudet vielä kovempia ja muuten ovat sitten taas vain kilometrin edellä.

ilvesperhe

Luottopelaaja
OJep. IFK-Reipas oli kyllä huikee finaali. Melkein kuin elettäisiin taas vuotta 1928.
Tota finaalia en muista. Sen muistan kun itte pelasin 15. Tammikuuta 1928 hokia Pyhäjärven jäällä. Joku äijä oli tuanu mailoja sitä varten, oli vähän outo keppi kun olin tottunut jääpallo mailaan, semmoseen käyrempään.

Sittena asiaan.Tämän päivän peliä on hauska seurata kun vääntävät veren maku suussa ja itselle sama kumpi voittaa. Kai sen parempi voittaa.

Matoash

Luottopelaaja
Läpsytinsarjan viimeinen koitos. Toivotaan Pelicansin voittoa/mahdollisimman pitkälle menevää jatkoerää

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Niiralan Montun läpsytin inferno ei houkuttele, ei pätkääkään. Pelican't voittoon tänään, kiitos. Finaalijuna on kulkenut suunnitelman mukaan, viimeinen palanen on Pelsujen voitto.

bxl-man

Share Ilves #18
Vetorahat pistin pussinokkien puolesta.

Matoash

Luottopelaaja
Otetaanko Saukkosveto tähän peliin?

Kummasta pöydästä voi aloittaa kun ensimmäinen maali tulee?
1: Raastepöytä
2: Salaattipöytä

Itse otan tähän varman 1 eli "Raastepöydästä voi aloittaa"
Tänään taas Saukkonen äänessä, joten laitetaan uudelleen jo legendaksi tullut ”Saukkosveto” päälle.

Itse päädyn jälleen vaihtoehtoon nro. 1.

• Tykkää
Reactions: M22

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tänään taas Saukkonen äänessä, joten laitetaan uudelleen jo legendaksi tullut ”Saukkosveto” päälle.

Itse päädyn jälleen vaihtoehtoon nro. 1.
Mää lähden nyt hakeen yllätys voittoa ja valitsen 2.
"Salaattipöydästä voi aloitella"

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kyllä tänään mennään lihamukijonoon.
Tämä on muuten aivan totta! Oli muuten niin myötähäpeää herättävää kun se heitti sen lihamuki vitsinsä. Oli 100% varmuudella mietitty valmiiksi.
Ja Waheeb vähän aika sitten puhui Sporttimeistereissä, että tälläiset valmiiksi mietityt vitsit eivät ole hyvä asia, mutta spontaanit kyllä, kun puhuivat selostamisesta.