Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Eiks toi Tepsi ole oikeasti materiaalilta aika paska. Hyvä ykköskenttä joo, mutta 2-3 kenttien laiturit jotai Lindsteniä, Väisästä ja Haapasta. Eikä ole oikein poissaolojakaan. Puolustuskaan ei ole erikoinen eikä maalivahdit.
TPSn joukkueen budjetti tällä kaudella on 2,8 milliä, paljonko on käyttämättä vai onko yli, sitä ei tiedä. Lähteenä tämä

 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Eiks toi Tepsi ole oikeasti materiaalilta aika paska. Hyvä ykköskenttä joo, mutta 2-3 kenttien laiturit jotai Lindsteniä, Väisästä ja Haapasta. Eikä ole oikein poissaolojakaan. Puolustuskaan ei ole erikoinen eikä maalivahdit.

Korkeintaan keskinkertainen. Tuskin yhtään parempi kuin paljon parjattu Sport, jolla myös todella laadukas ykkösketju ja tällä kaudella edellisiä kausia parempia pelaajia myös muihin ketjuihin. Sportin materiaali vähän mennyt tutkan alla, koska muukalaisia ja kaikkien huomio Risto-sedässä. Kun taas TPS:ään liittyy aina joku laatuoletus.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 741
On kyllä melkoinen tilanne, kun vertailee vaikka Ilveksen pakistoa tuohon mitä TPSllä tällä hetkellä on:
katso liitettä 5944

Pari tuosta mahtuisi Ilveksen pakistoon, ehkä kolmospariin ja seiskaksi.
Rafkinia toki Jalonen tauolla hehkuttaa. Johanssonkin tosiaan kiekollisena ihan ok, mutta ei tuossa ainakaan mitään ykkösyv/kiekollista liideriä ole. Puolustussuuntaan pitäisi olla ihan ok nippu mutta kyllä kiekon kanssa ja hyökkäyssuuntaan avut vähän uupuvat. Aika raskastekoinenkin pakisto vielä kaiken lisäksi
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 691
Rafkinia toki Jalonen tauolla hehkuttaa. Johanssonkin tosiaan kiekollisena ihan ok, mutta ei tuossa ainakaan mitään ykkösyv/kiekollista liideriä ole. Puolustussuuntaan pitäisi olla ihan ok nippu mutta kyllä kiekon kanssa ja hyökkäyssuuntaan avut vähän uupuvat. Aika raskastekoinenkin pakisto vielä kaiken lisäksi
Kai Rafkinin pitäis ton puolustuksen joku timantti olla, mutta tuntuu sellaiselta keskikorin kiekolliselta puolustajalta max.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 207
Eiks toi Tepsi ole oikeasti materiaalilta aika paska. Hyvä ykköskenttä joo, mutta 2-3 kenttien laiturit jotai Lindsteniä, Väisästä ja Haapasta. Eikä ole oikein poissaolojakaan. Puolustuskaan ei ole erikoinen eikä maalivahdit.
Siellä on oikeasti talous todella kuralla ja suunnitelmat on isoille säästötalkoille. Saa nähdä vahvistavatko rosteriaan ja miten ensikausi. Fanit huutavat vahvistuksia, mutta sijoittavat sanovat että kaksi kautta aikaa laittaa talous kuntoon. Ei ole karehdittava tilanne siellä ja uutta halliakin on haaveiluissa/suunnitelmissa.
Rahahanat ovat sulkeutumassa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 691
Siellä on oikeasti talous todella kuralla ja suunnitelmat on isoille säästötalkoille. Saa nähdä vahvistavatko rosteriaan ja miten ensikausi. Fanit huutavat vahvistuksia, mutta sijoittavat sanovat että kaksi kautta aikaa laittaa talous kuntoon. Ei ole karehdittava tilanne siellä ja uutta halliakin on haaveiluissa/suunnitelmissa.
Rahahanat ovat sulkeutumassa.
Sitäkään en tiedä miksi suunnittelevat uutta hallia. Gatoradehan on liigan perus latoihin verrattuna oikein moderni mitä itse olen käynyt. Ja eivät ne sitäkään älytömän hyvin täytä.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 171
Sitäkään en tiedä miksi suunnittelevat uutta hallia. Gatoradehan on liigan perus latoihin verrattuna oikein moderni mitä itse olen käynyt. Ja eivät ne sitäkään älytömän hyvin täytä.
Typhooni on ihan suosikkihallejani. Äänentoisto ja mediakuutio ovat aikansa eläneet, mutta muuten oikein jees.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 207
Sitäkään en tiedä miksi suunnittelevat uutta hallia. Gatoradehan on liigan perus latoihin verrattuna oikein moderni mitä itse olen käynyt. Ja eivät ne sitäkään älytömän hyvin täytä.
Koska Tampereellakin on. Nokia Areena on hämännyt ajattelemaan sen olevan esim. Ilveksen nousun takana ja saanut monet muutkin haaveilemaan uudesta ja isommasta hallista. Mehän tiedämme, ettei Ilves siellä edes pelaisi, jos ensin ei olisi laitettu talous kuntoon. Toki nyt on sitten helpompaa takoa lisää tulosta, kun puitteet on kunnossa.
Ajatus kaiketi on, että nakkikattila on liian syrjässä. Toisaalta on kuitenkin nähty sen kyllä täyttyvän, mikäli tuote on kunnossa. Turussa leijuu vieläkin Tepsin kulta-aikojen haamu, eikä kannattajille kelpaa kuin mestaruusputket.. jopa hopea on valtava pettymys. Tämä verrattuna nykyisen tekemisen tasoon on melkoinen vuori kiivettäväksi.

Uudesta hallista puhuttaessa monen mielipide ihan avoimesti Turussa oli, että kunhan tulee isompi mitä Tampereella.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 791
Täytyy kyllä sanoa että olen yllättynyt että TPS teki maalin
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 791
Mää kyllä tykkään tästä tepsukan nuoresta kassarista. Rauhallinen ja hyvä liikkuun. Aika Saros -fibat tulee tästä
Kyllä oli kunnollista ennen kun TPSllä oli Urpo Ylönen maalivahtivalmentajana, tiesi että nuoresta molarista tulee huippumolari. Noh, kai tuo Moisanenkin kohtalainen on. Toivottavasti tuosta Valista tulee hyvä.
 
Ylös