Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 248
Kyllä huomaa esim. tästä ylivoimasta, että Pelsuilla on liigan paras maalilletoimittaja.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ite oon sitä mieltä, että Ilves tais haukata kasan paskaa Niemelän suhteen.

Ai sen perusteella, mitä tällä kaudella on tähän mennessä Pelsussa tapahtunut, vai?

Itse en laske sille kyllä Ilvestä ja ensi kautta ajatellen juuri mitään painoarvoa. Eiköhän Ilveksessä ole taustatyö tehty ja perusteet palkkaamiselle vahvat, eikä siihen mahdollinen tämän kauden epäonnistuminen mitään vaikuta.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 454
Menee oikeesti tunteisiin tää Saukkonen.. kuinka vitun pihalla voi oikeesti olla asioista.
On kyllä ihan aidon oikeesti vituttavan huono selostaja. Näössä vikaa, kiekkotieto hyvin kyseenalaista, verbaalisesti täysin lahjaton ja kaiken lisäksi äänestä tulee vielä Mertsi mieleen, mikä ei koskaan ole hyvä asia
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 784
Ai että Mika jaarittelee koko ajan, vaihto meni ja äijä jaarittelee maalivahtien suurentumisesta
 

Sid#87

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
734
Ai sen perusteella, mitä tällä kaudella on tähän mennessä Pelsussa tapahtunut, vai?

Itse en laske sille kyllä Ilvestä ja ensi kautta ajatellen juuri mitään painoarvoa. Eiköhän Ilveksessä ole taustatyö tehty ja perusteet palkkaamiselle vahvat, eikä siihen mahdollinen tämän kauden epäonnistuminen mitään vaikuta.
Sanotaanko näin, että tää kausi vahvistaa omaa mielikuvaa. Ja joo ei tää kausi mitään enään voikkaan vaikuttaa, kun oletettavasti nimet on jo paperissa
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 585
JYP rallattelee Saipaa vastaan jääpallolukemia. Jännä, että Ilves ei pysty näihin ennakkoon heikompia vastustajia vastaan.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 784
Saukkonen vaatii sen asiantjan joka jostain jotain tajuaa vierelleen että äijä ei ala puhumaan Sakari Lindforseista sun muista

Pelsutkin tasoittaa, toivottavasti mennään jatkoille ja vielä arpajaisiin
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 454
Voi voi Idän ihmettä. Kyä on Sputnik aikamoisella vauhdilla tippumassa kohti Maan pintaa
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 784
Itse olisin kyllä tuosta Simonaipaleen hommasta antanut jäähyn, mutta roikkumisliigassa saa roikkua ratkaisuhetkillä kun ei haluta ratkaista peliä
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 784
1698777673461.png

Ottelun tavoite, voita maaliodottama
 
Ylös