Ite oon sitä mieltä, että Ilves tais haukata kasan paskaa Niemelän suhteen.En tahdo sitä, mutta olen edelleen sillä kannalla, että Tommi ei valmenna Lahdessa kautta loppuun asti.
Ei se nyt sitä tarkoita, mutta Lahesa alkaa olemaan työ tehty.Ite oon sitä mieltä, että Ilves tais haukata kasan paskaa Niemelän suhteen.
Toivottavasti ei! Sanoinkin vaan oman mielipiteeni. No aika näyttää...Ei se nyt sitä tarkoita, mutta Lahesa alkaa olemaan työ tehty.
Ite oon sitä mieltä, että Ilves tais haukata kasan paskaa Niemelän suhteen.
On kyllä ihan aidon oikeesti vituttavan huono selostaja. Näössä vikaa, kiekkotieto hyvin kyseenalaista, verbaalisesti täysin lahjaton ja kaiken lisäksi äänestä tulee vielä Mertsi mieleen, mikä ei koskaan ole hyvä asiaMenee oikeesti tunteisiin tää Saukkonen.. kuinka vitun pihalla voi oikeesti olla asioista.
Eikun Niemelä hakee vaan niitä ensimmäisiä valmentajapotkujaan tässä, että pääsee kunnolla keskittymään Ilvekseen. Meidän mies.Ite oon sitä mieltä, että Ilves tais haukata kasan paskaa Niemelän suhteen.
Sanotaanko näin, että tää kausi vahvistaa omaa mielikuvaa. Ja joo ei tää kausi mitään enään voikkaan vaikuttaa, kun oletettavasti nimet on jo paperissaAi sen perusteella, mitä tällä kaudella on tähän mennessä Pelsussa tapahtunut, vai?
Itse en laske sille kyllä Ilvestä ja ensi kautta ajatellen juuri mitään painoarvoa. Eiköhän Ilveksessä ole taustatyö tehty ja perusteet palkkaamiselle vahvat, eikä siihen mahdollinen tämän kauden epäonnistuminen mitään vaikuta.