Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 796
Nurminen tainnut käydä tekemässä jään Jypinkylässäkin.
Mieleen tulee studio Julmahuvin sketsi Roudasta Rospuuttoon. Nurminen riehumassa Hippoksella tekemässä jäätä ja lopuksi sieltä Viitanen tulee sanomaan että menisit nyt Lahteen huutelemaan
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 881
Korhonen ottaa sellaisia torjuntoja mitä en ole Malekilta nähnyt.

Näitä tarvitaan niinä hetkinä kun on jengillä vaikeaa.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 881
Itse ainakin näin avauserässä eilen Malekilta tuon tyylisen torjunnan, mutta eipä kai se sitten koskaan ota hyviä torjuntoja.
Wau, vastapainoksi sitten imuroi pari. Lähinnä ne isot torjunnat millä voitetaan pelejä ovat jääneet uupumaan.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 904
Wau, vastapainoksi sitten imuroi pari. Lähinnä ne isot torjunnat millä voitetaan pelejä ovat jääneet uupumaan.
En ole missään kohtaa väittänyt että pelasi eilen hyvin. Lukuisia kertoja jo sanonut, että hävittiin maalivahtipelissä. Olen myös sanonut viimeksi tänään, että ykköstä Malekista ei saada. Aivan naurettavia on kuitenkin tälläiset kärjistykset kuinka tuollaisia torjuntoja on ei nähdä Malekilta yms. CHL + Liiga on plussalla GSAx-tilastossa, torjuntaprosentti on yli 90, on voittanut useammin kuin hävinnyt. Se on aika kummallista jos hörppii helppoja 1-2 pelissä, eikä ota isoja voittavia torjuntoja. Mitä se ottaa kiinni?
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 881
En ole missään kohtaa väittänyt että pelasi eilen hyvin. Lukuisia kertoja jo sanonut, että hävittiin maalivahtipelissä. Olen myös sanonut viimeksi tänään, että ykköstä Malekista ei saada. Aivan naurettavia on kuitenkin tälläiset kärjistykset kuinka tuollaisia torjuntoja on ei nähdä Malekilta yms. CHL + Liiga on plussalla GSAx-tilastossa, torjuntaprosentti on yli 90, on voittanut useammin kuin hävinnyt. Se on aika kummallista jos hörppii helppoja 1-2 pelissä, eikä ota isoja voittavia torjuntoja. Mitä se ottaa kiinni?
Ilmeisesti ne mitkä osuvat suoraan päin.

Ei ole vain ryöstänyt meille yhtään peliä. Niitäkin välillä tarvitaan.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 451
Saas nähdä miten kova "stara" tosta Konsta Heleniuksesta vielä tulee. On erinomaista aihiota nähtävissä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 904
Ilmeisesti ne mitkä osuvat suoraan päin.

Ei ole vain ryöstänyt meille yhtään peliä. Niitäkin välillä tarvitaan.
Lukko? Ensimmäinen Pardubice-peli? Färjestadia vastaan toi edes pisteen. On noita muutamia, ja edelleen mun mielestä Gunnarin pitäisi olla ykkönen. Täysi kärjistäminen on silti turhaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 970
Höööööööööörps.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 649
Vaasassa jää huonossa kunnossa ja peli laitettu pauselle.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 649
Saipa kairannut pelin tasoihin HIFK:iä vastaan.
 
Ylös