Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Ei yllätä kyllä pätkääkään että oli juuri Markus Nurmi joka oli Ritchien sekoamisen kohteena.
Mitähän meiltä eki likanen jatkoajassa on mieltä tästäNyt pimeni Ritchiella ihan täysin.. Maassa makaavaan useampi isku nyrkillä päähän.
Näin itse tilanteen vasta ns. H-hetkestä eteenpäin mutta ilmeisesti Ritchiellä meni huuruun Nurmen filmailuihin?Ei yllätä kyllä pätkääkään että oli juuri Markus Nurmi joka oli Ritchien sekoamisen kohteena.
Voisin veikata, että meni hermo siihen kun Nurmi korosti kaatumisen ja jäi kilppariin siihen itse kun edellisessä tilanteessa löi käsille ja jaloille kun lähti meneen.Näin itse tilanteen vasta ns. H-hetkestä eteenpäin mutta ilmeisesti Ritchiellä meni huuruun Nurmen filmailuihin?
Juu siellä oli Ritchie vissiin jo ekassa vaihdossa ajanut Nurmen levyksi ja sen jälkeen Nurmi alkanut taas pelleileen.Näin itse tilanteen vasta ns. H-hetkestä eteenpäin mutta ilmeisesti Ritchiellä meni huuruun Nurmen filmailuihin?
Mitähän meiltä eki likanen jatkoajassa on mieltä tästä
E: ei vielä mitään.
Eki varmasti sitä mieltä että itte ku Nurmi sinne lähti, pitää olla valmis ottamaan vastaan.
Onse veijari!
Ja lopulta voitto Sportille!Sport johtoon 2-3!