Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tehtaan takuulla. Pohjoisen puhuri!Jokohan McHöpönassulla tai muilla kärppäläisillä on lähtenyt keulimaan?
Ilmeisesti saanu myös fysiikkaa ja laukausta todella hyvään tikkiin rapakon takana, voipi olla kova suorittaja kaudella.Toi Räty on ihan uskomattoman taitava pelaaja
Onneks toi rightin oikeaa laitaa pelaavat kärkilaiturit ei varsinaisesti ole meidän isoin puute.Rätylle hattutemppu heti ekassa pelissä.
Tilluuu!
Onneksi, mutta kyllä olisin itse ainakin tuollaista operointia katsonut mielelläniOnneks toi rightin oikeaa laitaa pelaavat kärkilaiturit ei varsinaisesti ole meidän isoin puute.
Halusi kotiin pelaamaan, kun ei paikka änärissä auennut. Hienoa nykypäivänä, omat kasvatit menee kotiin. Ottajia olis ollut varmasti ympäri ämpäri.Onneksi, mutta kyllä olisin itse ainakin tuollaista operointia katsonut mielelläni
Jep kertoo kyllä seurauskollisuudesta!Halusi kotiin pelaamaan, kun ei paikka änärissä auennut. Hienoa nykypäivänä, omat kasvatit menee kotiin. Ottajia olis ollut varmasti ympäri ämpäri.
Räty itseasiassa lähti Kärpistä, koska ei ollut tyytyväinen. Vuoteensa täällä sen sijaan oli erittäin tyytyväinen. Jos meillä ei olisi ollut jo Löökeä, Svejkovskyä ja Klingbergiä täysin samalle pelipaikalle ja Tillulla olisi ollut syy lähteä täysillä Rädyn perään niin uskon, että meillä olisi ollut kyllä saumat naarata.Halusi kotiin pelaamaan, kun ei paikka änärissä auennut. Hienoa nykypäivänä, omat kasvatit menee kotiin. Ottajia olis ollut varmasti ympäri ämpäri.
Tiedän, en ole puhunut tuosta ajasta vaan amerikan reissun jälkeen halusi kotiin, ottajia olis ollut muuallakin. Voit uskoa mitä haluat, mutta luotan täysin itse kuulemiin asioihin.Räty itseasiassa lähti Kärpistä, koska ei ollut tyytyväinen. Vuoteensa täällä sen sijaan oli erittäin tyytyväinen. Jos meillä ei olisi ollut jo Löökeä, Svejkovskyä ja Klingbergiä täysin samalle pelipaikalle ja Tillulla olisi ollut syy lähteä täysillä Rädyn perään niin uskon, että meillä olisi ollut kyllä saumat naarata.