• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ja sitten sopii näyttää se kohta mun viestissä missä sanoin, ettei altavastaaja voi voittaa ennakkosuosikkia :)

Juu, tai se kohta, jossa esim. arvioidun 75-25- saati 55-45-asetelman kääntyminen olisi a) minkäänlainen todiste arvioiden huonoudesta tai b) millään tapaa merkittävä poikkeama.

Ei sillä, että ko. nimimerkki välttämättä sitä olisi tarkoittanutkaan. Olihan tuo hauska sattuma, että kaikki sarjat menivät noin.

KalPa voi voittaa. Vaikka 4-0.

Ja sitten sopii näyttää se kohta mun viestissä missä sanoin, ettei altavastaaja voi voittaa ennakkosuosikkia :)
Emmä sinua opponoi vaan ihan yleisesti tota kertoimien kuolaamista. Urheilu on onneksi paljon muutakin ja yllätyksiä ja "yllätyksiä" tapahtuu jatkuvasti.

Mitä tulee itse tulevaan ottelusarjaan, olen oikein levollisin mielin ja ilman asiantuntijoiden kertoimia. :)

No ei se ainakaan jatkuvalla syötöllä tuota hyökkäyspään paikkoja siihen tahtiin kuin itse hyvältä viisikkopeliltä odottaisin.

Myös @Toutain
Ainakin runkosarjassa tuotti ihan ok.

1000085988.jpg

Emmä sinua opponoi vaan ihan yleisesti tota kertoimien kuolaamista. Urheilu on onneksi paljon muutakin ja yllätyksiä ja "yllätyksiä" tapahtuu jatkuvasti.

Mitä tulee itse tulevaan ottelusarjaan, olen oikein levollisin mielin ja ilman asiantuntijoiden kertoimia. :)

Urheilu on ihan jotain muuta. Eihän se tähän asiaan kuulu yhtään.

Mutta kertoimet ovat oleellinen osa ennakko- ja miksi ei jälkispekulointia. Niillä on kuitenkin kiistatonta todistusarvoa. Mua vain tympäisee jutut tyyliin älä jaksa, miten muka olis selvä suosikki, vitun daiju hei, kun joku nojaa/hakee tukea omalle näkemykselleen ammattilaisten näkemyksestä.

Kertoimet eivät kuitenkaan missään nimessä ole ainoa oikea lähtökohta spekuloida yhtään mitään ja kukin hoitaa senkin homman omalla tavallaan, vaikka sitten välittämättä kertoimista mitään.

No ei se ainakaan jatkuvalla syötöllä tuota hyökkäyspään paikkoja siihen tahtiin kuin itse hyvältä viisikkopeliltä odottaisin.

Myös @Toutain

Ok. Mun mielestäni tuottaa ja lisäksi ehkäisee vastustajan paikkoja sarjassa tehokkaimmin. Mun mielestäni 5 vs. 5-peli on ollut sarjan parasta. Valmentajamme taitaa olla samaa mieltä. (Niistä vedonlyöntiammattilaisista en tässä yhteydessä enää uskalla sanoa mitään :D ).

Ehkä luulen että oma näkemys johtuu tuosta loppukaudesta ja sen miltä peli näytti.

Mitään seksihokia se ei omaan silmään kyllä ollut..
Juu. Mä näen vähän toisella tavalla. Lukko-peli oli kyllä hyvän alun jälkeen aikamoinen pettymys. Toisaalta taas selkä seinää vasten pelattiin pitkään ja hoidettiin tavoite kotiin, vaikka loppuohjelma oli kaikista kovin. Jos xG:stä saa jotain sanoa, niin voitettiinko viimeisistä 20:stä ottelusta yhtä lukuun ottamatta kaikissa se? Joka tapauksessa jotain sellaista, mitä ei ole tainnut mikään muu joukkue tehdä sinä aikana, kun kyseistä dataa on julkisesti kerätty. Sen on pakko tarkoittaa jotain, tykkäsi ko. kirjainyhdistelmästä sitten enemmän tai vähemmän.

Tottakai on ja juuri sen ensimmäinen kierros todisti. Mutta kuten Toutain jo hyvin vastasikin, on siinä enemmän pohjaa argumentoinneille kuin yksittäisten anonyymien foorumistien mielipiteillä.

Ehkä luulen että oma näkemys johtuu tuosta loppukaudesta ja sen miltä peli näytti.

Mitään seksihokia se ei omaan silmään kyllä ollut..
Pelitavat ovat tietty mielipidekysymyksiä, mutta loppukaudesta (esim. viimeiset 20 ottelua) Ilves loi eniten maalipaikkoja. Kannattaa tutkia noita Liigan tilastoja eri kohdista runkosarjaa, saa mielenkiintoista perspektiiviä suhteessa kilpakumppaneihin.

Mutta kuka alkaa ekana riehua, jos näyttää tappiolta?

Jaa niin stadilaisten tappiolta, eli KalPan voitolta?

Tää on paha. On niin monta ehdokasta täältä foorumilta.

Tarkoitin edareita :D , että kenellä pettää kasetti ekana, mutta kai täälläkin alkaa ainakin kunnon tuskailut siitä, että kausi on hävitty. :D

Juu, tajusin toki. Mutta tosiaan foorumilla kärähtää jo aiemmin kuin edareilla :D

No, joko tää ratkaistiin, että kuka oli eka? :D

Hyvä että saadaan jokunen kunnon peli ennen tapu sarjaa. Ässät olisi tuonut liian hyvän olon tunteen. Päästään treenaan tuollaista liikkuvaa nippua vastaan.

Täällähän on lähdetty kaikista henkseleistä irti, ennen kuin peliäkään on pelattu. Perseestähän se on, että taas KalPa tulee vastaan, ymmärrän, mutta että hävittiin jo ennen kuin on pelattu peliäkään. Ei näin.

Takaisin