• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Oli kyllä sama fiilis viimekin vuonna. Tuo välierä vaihe on tuntunut olevan Kalpaakin suurempi peikko. No optimistinen olen itsekin ja tässähän näitä peikkoja kaadetaan.

Tuon takia olisi oikeastaan hyväkin saada Tappara vastaan (jos nyt siis KalPasta ohi mennään, itsellä on toki siihen luotto mutta aina voi yllättää) välierissä. Eipä olisi sitä vaaraa että tulisi ohipelejä. Tappara sytyttää ja valmiina oltaisiin vaikka välieriin päästäisiinkin niin ettei ihan kaikki kentälle jää.

Viimeksi muokattu:
Mulla ei oo ollut aiemmin lähellekään niin luottavainen olo kuin tällä kaudella. En silti varsinaisesti tykkäisi kohdata toista kertaa peräkkäin sitä kovinta vastusta jo välierissä, kuten nyt ehkä sitten käy.
Maksetaan kovaa hintaa luokattoman alkukauden kokonaisuudesta. Mutta sen runkosarjasta saa minkä ansaitsee.

Mulla ei oo ollut aiemmin lähellekään niin luottavainen olo kuin tällä kaudella.
Ihan samaa mieltä.

Välieristä taitaa tulla eeppinen otatus Tapparaa vastaan. No onhan tässä vielä matkaa sinne, mutta siltähän tämä vaikuttaa, että jo välierissä kohdataan. 5 vs 5 pelaaminen on niin kovassa tikissä, että ei tule helppoa kellään Ilvestä vastaan.

Niin no siellä naapuripalstalla taidettiin sanoa että Kerho on paljon kovempi vastus kuin KalPa niin ilmeisesti näin on kun on sanottu.

No pakko sen näin on olla kun kolmessa pelissä ei ole saatu kuin 6 maalia ja Blichfiedt ja Rautiainen edelleen kiikaritehoilla.

Maksetaan kovaa hintaa luokattoman alkukauden kokonaisuudesta. Mutta sen runkosarjasta saa minkä ansaitsee.
Ite oon kokoajan spekuloinu, että vastaan tulisi Tappara ja Saipa. Järjestys vain ollut epävarma, että kumpi tulee välierissä ja kumpi finaalissa. Sinällään ihan samahan se on.

Tuskin ovat pelillisesti kovin innoissaan, jos saavat Ilveksen vastaan välieriin.

Sen verran heikko yleisömäärä naapurilla tänään, että talouspuoli siellä kiittäisi.

Menee vaan yhteiseen pottiin välierissä, että eipä siitä paljon parta pauku.

Takaisin