Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Kolme asiaa nousi mun ajatuksiin tästä pelistä.

1. Olispa Myrrä jatkanut (olin tietylla tapaa vaihdoksen takana)
2. Heljanko on ihan vitun hyvä ja saattaa vielä kääntää sarjan.
3. Vesi kielellä odotan Pärmäkoskea, se on se harjoittelu ja urheilullisuus jolla pelejä voitetaan, eikä ne eurot pelaajabudussa.

Hienoa KooKoo. Kouvolassa maanantaina meidän mies Mese tulee tekemään tuhoja.

Meikäläiselläkin aika isot odotukset Pärmäkoskeen. Ei olla Näppilään kaaduttu, mutta ei saatu etuakaan. Jos ei kerran haluta pelimiehille pelimiehen palkkaa maksaa niin haetaan sitä etua sitten siitä.

Kyllä minä mieluummin näkisin molemmat. Käännettäisiin kaikki kivet.

Viimeksi muokattu:
Näyttää vähän hassulta nyt, että Jokke vaihtui Pennaseen.
Oli se ainaki hintava temppu ku alko johtoporras jahtaamaan päähänpistosta(?) mestaruutta kesken kauden.

Meikäläiselläkin aika isot odotukset Pärmäkoskeen. Ei olla Näppilään kaaduttu, mutta ei saatu etuakaan. Jos ei kerran haluta pelimiehille pelimiehen palkkaa maksaa niin haetaan sitä etua sitten siitä.

Myös Karrin "kivet"

Urheilijan fysiikan pitäisi olla kunnossa ihan perusedellytyksenä. Pelaaminen on helpompaa paremmassa kunnossa. Finaalissa pelaa kaksi urheilullista joukkuetta. Pronssiakin sai sellainen. Kaikki tämä lähtee ihan siitä mihin joukkue sitoutuu.

Takaisin