Voipi olla että kolmas erä jää katsomatta, vaikka tämä nykyinenkin katsominen on lähinnä puolittaistaOnpas vaisu peli menossa.
Voipi olla että kolmas erä jää katsomatta, vaikka tämä nykyinenkin katsominen on lähinnä puolittaistaOnpas vaisu peli menossa.
Niin on.. olen paikalla...Nyt on muuten aivan hiiren hiljasta turussa.
8 maalia jo kuitenkin tälle kaudelle, Ilveksen viime pelin nelosketjulla oli yhteensä 9 maaliaTuleva Ilves-legenda kauhoo kiekon reppuun.
Kuulemma TPS Sport oli vielä pahempi, mutta hyvin tämäkin käy unilääkkeestäOn muuten unisin peli minkä olen ihan pieneen hetkeen todistanut.
Hyvä luoja sentään miten huono peli tää on.
Aina kun tps mukana nii tää on taattu, helvetin tylsää.On muuten unisin peli minkä olen ihan pieneen hetkeen todistanut.
Minä rupean uskomaan että Urama haluaa että tällaista peliä pelataan. Ei Toma kai tuollaista KalPassa peluuttanutOn muuten unisin peli minkä olen ihan pieneen hetkeen todistanut.
Minulle käy loistavasti että kohdattaisiin molemmat sekä TPS että Pelicans pudotuspeleissä. Antaa sopivasti payback henkeä äijille.Valitettavasti taidetaan kohdata tämä Tps sitten pleijareissa. Kaikki tietää kuinka siinä tulee käymään ja jonnet pääsee taas tuulettamaan meidän faniryhmälle.
Pitäisi Jorin hankkia jostain vähän lisää vauhtia itselleen, löytyisikohän kenties Kaupinojan saunalta?On tuo Lehterä kyllä hidas. Viimeisenä tulee hyökkäyspäästä omiin, käännöksissä kestää kauemmin kuin valtamerialuksella ja toinen miinus tähän otteluun. Toki pelasivat eilenkin ja Tepsillä on lepoetu.
On muuten unisin peli minkä olen ihan pieneen hetkeen todistanut.