Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Sit viivaveto hörps
 
Yhtä Gibsonkia ollut tämä erä.
 
Hauskaa että molemmilla Satakunnan joukkueilla aivan luokatonta maalivahtipeliä Tapparaa vastaan.
 
Toisaalta voi olla hyvä, että saavat noita ns. Helppoja maaleja. Saattavat alkaa luulla, että tällainen peli riittää. Totuushan on, että 3-1 numeroista viis, ei vakuuta peli yhtään :D
 
Takaisin
Ylös