Väitän että sellainen joukkue joka tottunut voittaa saa vastustajan myös näyttään huonolta ja tekeen virheitä.Taas sama laulu. Tapparan peli ei mitään ihmeelistä ole mut on toi vastustaja vielä paskempi
Niin ne menettelee vaan kolmea pistettä Vaasassa ja yhtä pistettä Kouvolassa.Ilves on itse onnistunut menettämään kotona pari pojoa pariin viime peliin. Tappara ei menettele.
Käsittämätön organisaatio, aivan uskomaton!Näköjään ihan sama mikä on naapurin pelitapa, valmentaja tai pelaajisto niin päätyvät sijalle 1.
Juuh. Parempi vaan Ilveksen keskittyä omiin hommiin ja voittaa perjantaina.Näköjään ihan sama mikä on naapurin pelitapa, valmentaja tai pelaajisto niin päätyvät sijalle 1.
Just menettivät KooKoolle pisteen. Ja vähän sitä ennen Sportille kaikki 3 toki se tapahtui Vaasassa.Ilves on itse onnistunut menettämään kotona pari pojoa pariin viime peliin. Tappara ei menettele.
Koko kaudella juu muutama piste...Ilves on itse onnistunut menettämään kotona pari pojoa pariin viime peliin.
Niin ne menettelee vaan kolmea pistettä Vaasassa ja yhtä pistettä Kouvolassa.
Just menettivät KooKoolle pisteen. Ja vähän sitä ennen Sportille kaikki 3 toki se tapahtui Vaasassa.
Eli Tappara on menettänyt viimeiseen viiteen peliin 4 pistettä ja Ilves 2
Jep. Kotona ei ole heillä jatkoaika-pelejä viime aikoina. Taitaa yhtä paljon olla pistemenetyksiä viimeiseen 10 peliin.
Niin syksyn peleillähän se Tappara nyt kärjessä on. Puolivälierä tai välierävastuksia on kyllä melko turha tässä vaiheessa vielä miettiä.Hiukan enemmän olisi tarvinnut menettää.
Nooh samapa tuo. Voidaan se IFK silti välttää välierissä.
Näinhän se perhana on.Runkosarja on siitä hassu juttu että syksyn pelitkin lasketaan
Niin syksyn peleillähän se Tappara nyt kärjessä on. Puolivälierä tai välierävastuksia on kyllä melko turha tässä vaiheessa vielä miettiä.
Joo samoin minä ottaisin helpomman mieluummin. Lähinnä tarkoitin, että pakka on niin auki sijoilla 3.-6. ja säälienkin suhteen, että sieltä voi tulla ihan mikä vaan vastaan kummassakin vaiheessa.Okok. Joo kaikki ne on voitettava. Mieluusti ns. helpomman vastuksen kuitenkin ottaisin. Mutta katsellaan niitä sitten ensi viikon tiistaina paremmin.
Sen verran arvontakoneella nuo kaikki sijat ovat menossa että ainoa etu runkosarjan voitosta on se että finaalisarjassa olisi varmasti kotietu. Ja kehuskeluoikeudet sekä tieto että 60 ottelun otannalla oli paras joukkue.Okok. Joo kaikki ne on voitettava. Mieluusti ns. helpomman vastuksen kuitenkin ottaisin. Mutta katsellaan niitä sitten ensi viikon tiistaina paremmin.