Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Rantala ei kuitenkaan ollut organisoimassa tuota av neliötä.Vaasalaiset saavat kiittää Rantalaa tuosta maalista. Liigan paskin tuomari.
Rantala ei kuitenkaan ollut organisoimassa tuota av neliötä.Vaasalaiset saavat kiittää Rantalaa tuosta maalista. Liigan paskin tuomari.
Junnumaista sekoilua. Hayes väänsi laidalla, niin Scarlett hyökkäsi tuplaamaan ja Kiiskinen oli ihan yksin maalin edessä.Olkoonkin Sport av:lla, niin järkyttävää puolustamista. Kaks kaveria kiehnää samaa Kalpa pelaajaa laitaan ja maalinedusta täysin vapaana
Kyllä mää kiittäisin ihan Sportin omaa puolustusta. Yrittävät jumalauta triplata oman maalin takana KalPa pelaajaa alivoimalla. Jos et kiekkoa sieltä saa niin siellä on sitten 1v4 tilanne maalin sillä puolella mistä ne yleensä tehdään.Vaasalaiset saavat kiittää Rantalaa tuosta maalista. Liigan paskin tuomari.
Tai voi olla, että jatkoille mennään, mutta siellä kyllä Kalpa voittaa ikävä kyllä.Kyllä nyt näyttää vahvasti siltä, että Duffelin valmentaja- ja Riskan pelaajauraa on tasan 20 minskaa jäljellä.
Toivotko Sporttia jatkoon tästä parista?Tai voi olla, että jatkoille mennään, mutta siellä kyllä Kalpa voittaa ikävä kyllä.
Kyllä. Ihan sama meneekö Sport, Tps vai Lukko Tapparaa vastaan, niin jokatapauksessa se on Tapsulle pelkkä suupala.Toivotko Sporttia jatkoon tästä parista?
No ei se nyt mun mielestä ihan sama ole, jos esim Lukko menisi Tapparaa vastaan niin veikkaan mielenkiintoista sarjaa.Kyllä. Ihan sama meneekö Sport, Tps vai Lukko Tapparaa vastaan, niin jokatapauksessa se on Tapsulle pelkkä suupala.
Ei ainakaan Lukon eilisellä esityksellä.No ei se nyt mun mielestä ihan sama ole, jos esim Lukko menisi Tapparaa vastaan niin veikkaan mielenkiintoista sarjaa.
Varmaan toiveissa sarjan venyminen 3. otteluun.Toivotko Sporttia jatkoon tästä parista?
Joo no jos toivoa saa niin tänään Sporalle voitto ja huomenna sitten Kalpa voittoon näin Ilves lasienläpi. Kyllä mulle mieluisin mahdollisista olis Kalpa vastaan puolivälierissä.Varmaan toiveissa sarjan venyminen 3. otteluun.
Kyllähän omissa toiveissa on muu kuin Lukko.