Eikös puolivälieristä saa vielä seura lipputulot. Välieristä alkaen tulot saa liiga. Korjatkaa jos olen väärässä.Nupe sanonut Pelsun pojille että olis kiva saada ekstapeli Lahteen
Jämsen kun oli kiekoton niin selvä estämisjäähy.Olkapäätä vasten taklaus. Ihan sama kuka muu siinä olisi ollut. Tai sitten olen puusilmä?
Näin on.Eikös puolivälieristä saa vielä seura lipputulot. Välieristä alkaen tulot saa liiga. Korjatkaa jos olen väärässä.
Seurasin tepesin voittoa Ta*parasta, niin olisiko jollakin laittaa pätkää Jukurit prlin loppumylläkästä?
Antti Pihlström iskee kuuteen yhteen.Pillu vois laittaa kiekon verkkoon, kuten Bratislavassa 2011.
Joku lisäpeli, sillä on meidän todennäköisin vastustaja vielä tässä kohtaa Pelsu.On tämä kivempaa kuin joku marraskuun liiga peli.
Toivottavasti mekin oltais mukana mahdollisimman pitkään. Enää en jännitä hifkiä. Olis kiva lisä pelejä mutta kiva jos myös ulkona
Ei huolta, maikkari kerää kaikki ottelunauhat jossa Saukkosen selostusta ja vetää sen AI työkalun läpi niin saadaan selostus jopa silloin kun Mika ei ole paikalla.Sen verran kauan sais matsi kestää että Saukkonen selostaa äänensä siihen kuntoon ettei tarvi enää tänä keväänä kuunnella.
Aika voimalla se Kiviharjun polvea runttaili tossa, että en enää ihmettele näitä IFKn loukkimääriä.Nyt nähdään tauolla ifkn fyssaria työssään, että miten noita pelaajia saadaan tolla tahdilla loukkaantuneiks