Ja sen jälkeen oli pari selkään takausta ... Noh linja on taas valittuMeni kyllä Tavernierin kiekottoman estäminen ohi ja sen jälkeen aika kevyt Baptistelle. Kummallinen linja.
Ja sen jälkeen oli pari selkään takausta ... Noh linja on taas valittuMeni kyllä Tavernierin kiekottoman estäminen ohi ja sen jälkeen aika kevyt Baptistelle. Kummallinen linja.
Mulle on sinänsä ihan sama miten naapuri pelaa nää. Mut ihan sen takia haluaisin että tippuu Kalpalle että näkisin sun vuodatukset naapurin koutsista.Kalpa pelaa naapuria vastaan vielä paremmin kuin Ilvestä vastaan puolivälierissä. Tän tason pitäisi riittää?
Näköjään.Kuopiosta kannattaa etsinnät aloittaa. Näistä Katsomon lähetyksistä olen päätellyt, että heitä on siellä kokonainen suku!
Hannu Kapasesta ne kaikki Kapaset on tehty.Mistä tosiaan saadaan meille Kapasia?
Ei auennut? Paitsi mun viestit Pendosta on vissiin mennyt ihon alle pahasti?Mulle on sinänsä ihan sama miten naapuri pelaa nää. Mut ihan sen takia haluaisin että tippuu Kalpalle että näkisin sun vuodatukset naapurin koutsista.
Koutsin vikahan se olis tietysti.Ei auennut? Paitsi mun viestit Pendosta on vissiin mennyt ihon alle pahasti?
Joulupukin pelitavalla ei pitänyt pärjätä keväällä enään toisin kuin Ilveksen seisoskelulla?
Olen tavallaan sitä mieltä myös että naapuri ei pelaa erityisen hyvin, mutta viihdyttävästi ja jostain syystä myös menestyy tällä kaudella.
Eli joku kustantaa Hannekselle viikonlopun Tampereen yöelämään? +15v päästä aletaan korjailemaan hedelmiä sitten.Hannu Kapasesta ne kaikki Kapaset on tehty.
Onko/oliko naapurilla mielestäsi millä osa-alueilla parempi joukkue kaudella 23-24 ?Koutsin vikahan se olis tietysti.
Ei tarvi kuin laittaa Savigay maalin eteen ja suupasta kiekkoa sinne niin varma maali, jos kellossa alle 2min.Tappara ei ole hävinnyt ennenkuin kello näyttää 60min ja summeri soi, sen tässä elämässä on oppinut.