Huhhuh .Lekkas 4 torjuntaa. Liigapörssi kiittää
Onko Kodylla jo 3 syöttöä kahteen peliin? Se on varmaan enemmän kuin koko viime kauteen.Kody 0+2
No ei nyt innostuta, mutta huomenna heti toinen voitto niin pientä buumia pukkaa itärajalla.SaiPa playoffeihin ja Raipe vuoden valmentaja!
Musta tuntuu et niillä on joku kummallinen remix maalilaulunaEi tullut
Hyvänä kakkosena Hölön jälkeen.SaiPa playoffeihin ja Raipe vuoden valmentaja!
Sumu kuvastaa hyvin espoolaista identiteettiä.Sumu-Espoo tasoihin.
Kyllä mä sanoisin, että Playoffpaikka alkaa näyttämään varmalta.No ei nyt innostuta, mutta huomenna heti toinen voitto niin pientä buumia pukkaa itärajalla.
Kiekko espoon originaali maalilaulu jollain pienellä who let the dogs out remixillä, munmiälestä aika hyväMusta tuntuu et niillä on joku kummallinen remix maalilauluna
Mun veikkaus oli, että Saipa ottaisi sen 12. sijan runkkarissa, enkä mä nyt lähde ainakaan heikentämään arviotani.Kyllä mä sanoisin, että Playoffpaikka alkaa näyttämään varmalta.
Niin kumpi oikeasti on kovempi suoritus. Mestaruus Ilveksessä tällä kaudella vai SaiPan vieminen playoffeihin? Mestaruus toki on aina mestaruus, mutta kova suoritus se SaiPan playoffeihin vieminenkin olisi!Hyvänä kakkosena Hölön jälkeen.
Itse sanoin, että SaiPa ei ole vika. Vähän huumorilla tietty ton playoffpaikka jutun heitin, mutta eihän sitä tiedä kun toi bottom 5 näyttää suht tasaiselta. Kerho ehkä jopa selkeästi heikoin.Mun veikkaus oli, että Saipa ottaisi sen 12. sijan runkkarissa, enkä mä nyt lähde ainakaan heikentämään arviotani.
Arvasin että tää tulee!Niin kumpi oikeasti on kovempi suoritus. Mestaruus Ilveksessä tällä kaudella vai SaiPan vieminen playoffeihin? Mestaruus toki on aina mestaruus, mutta kova suoritus se SaiPan playoffeihin vieminenkin olisi!