Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

IhanJuniori

Junioripelaaja
Nyt kun pohdin niin jos kärpät ottaa viitisen pistettä hifkiltä näistä kahdesta pelistä olisi lähes realistista saada ensimmäiselle kierrokselle hifk-kärpät pari
Matikaisen Kärpät voittaa HIFK:n runkosarjan lopussa kaksi kertaa ja sitten ensimmäisellä kierroksella kolme kertaa ja sitten meitä vastaan :D

Olen ajatellut tän menevän paremminkin.

yellowgreen

Luottopelaaja
Matikaisen Kärpät voittaa HIFK:n runkosarjan lopussa kaksi kertaa ja sitten ensimmäisellä kierroksella kolme kertaa ja sitten meitä vastaan :D

Olen ajatellut tän menevän paremminkin.
Oon miettinyt tätä skenaariota aivan liikaa. En pidä siitä.

B

Luottopelaaja
Trädgårdstomten pumppu ei oikein saa realisoitua maaliodottamaa. 2.11 vs 0.17, taululla 0-1.

yellowgreen

Luottopelaaja
Trädgårdstomten pumppu ei oikein saa realisoitua maaliodottamaa. 2.11 vs 0.17, taululla 0-1.
Mä kattelin Tepsi-peliä, miltäs se peli siellä Tapparalla näyttää? Saivat ainaki maaliodottamaa kymmenkertaisesti paikalliseen verrattuna aikaseks.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mä kattelin Tepsi-peliä, miltäs se peli siellä Tapparalla näyttää? Saivat ainaki maaliodottamaa kymmenkertaisesti paikalliseen verrattuna aikaseks.
No Aapeli Räsänen vetelee logoon, yli ja ohi, mutta muuten ihan mukiin menevää hyökkäys peliä.

Omalla alueella tulee ihan järkyttäviä hazardeja edelleen aika paljon.

jurgen

Tähtipelaaja
Tepsukka oli hyvällä jalalla ainakin ekan erän... toivottavasti saavat viimesitelyn kuntoon ja YVn, sehän oli jopa karmeampaa kuin Ilveksellä!

bxl-man

Share Ilves #18
IMG_3399.jpeg

Onkos Kouvolassa puolustettu ollenkaan 1. erässä?

1mmanuel

Luottopelaaja
Tepesi jatkuvasti läpiajossa tai 2-1 hyökkäyksissä. Tässä käy vielä hyvin

gentle

Luottopelaaja
Miten tepsi minuutin välein rynnimässä maalille? Ei voi näin surkeaa olla puolustus Lukolla