Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Upeaa saada omiin käsiin voitto ja merkitystä huomiselle. Jos Ilveksestä ei ole edellisenä päivänä Joken käsittelyssä hävinnyttä Kalpaa voittamaan niin pitäköön tunkkinsa.
Turku on Suomen paskin kaupunki. Turulla on paska historia. Turussa on likainen joki. Paska lätkäjenggi, ja vielä paskempi kannattajajenggi.Olen aina pitänyt Turusta. Hieno kaupunki, hieno historia, hieno joki, hieno jääkiekkojoukkue, jolla on Suomen parhaimmat kannattajat. . Rakastan turkulaisia. Heidän murteensa on ymmärrettävää, sekä kauniin kuuloista. He ovat myös todella älykkäitä.
Sinänsä Kalpan tappiolla ja Lukon voitolla Kalpa on varmasti top2 ulkopuolella.KalPa vielä häviämässä tänään, niin tulee huomenna kiukulla päälle.
Ei. Kärpät ulos pleijareista mieluummin.Seuraavaksi sitten toivomaan hifkin häviötä varsinaisella ettei kalpalla olisi huomenna mitään panosta
Ihme synkistelyä täällä. Kaikki omissa käsissä ja itse asiassa tän päivän tulokset tarkoitti sitä, että nyt todennäköisyys runkosarjan voittoon on jo yli 87%
Tota justiinsa kattelin että voi käydä niin ettei Kerholla ole huamenna mitään panosta Lukko pelissä.Täytyy Lukonkin tietysti HPK huomenna voittaa vaikka heillä ei toki liiemmin pelattavaa ole.
Kauan sitten joku tuntematon mies kertoi mulle junassa, että Turku on Suomen haiseva perseenreikä. Mulle ei ole koskaan tullut yhtään syytä ajatella toisin.Turku ulos! Aivan kamala sulaminen. Hirveä paikkakunta!
Tota justiinsa kattelin että voi käydä niin ettei Kerholla ole huamenna mitään panosta Lukko pelissä.