• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Toutain

Luottopelaaja
Pientä tuuriakin on Piiroinen tarvinnut että edestä on Lindberg ensin loukkantunut, Salminen lähtenyt Jyväskylään ja Hutchinson vähän epäonnistunut ja nyt vielä lähti sitten rapakon taakse käymään.

Hyvin pelaa nyt.

Ihan sama olisko lähtenyt rapakon taakse vai ei, niin Piiroinen olisi pelannut. Hutchinson ei ole vähän epäonnistunut, vaan ollut aivan karmean huono ja Piiroinen taas tosi hyvä. Mutta koko kauden mitassa on joo monenlaista tapahtunut, että Piiroinen nyt tässä pisteessä. Täysin ansaitusti silti.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ihan sama olisko lähtenyt rapakon taakse vai ei, niin Piiroinen olisi pelannut. Hutchinson ei ole vähän epäonnistunut, vaan ollut aivan karmean huono ja Piiroinen taas tosi hyvä. Mutta koko kauden mitassa on joo monenlaista tapahtunut, että Piiroinen nyt tässä pisteessä. Täysin ansaitusti silti.
Juu, pitää se tuuri ja tilaisuus myös käyttää hyväksi.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Lets go Jukurit!

Karsimaan menee juuri se joukkue, jonka voisi mielestäni ensimmäisenä hävittää liigakartalta eikä mitään menetetä.

Toutain

Luottopelaaja
Lets go Jukurit!

Karsimaan menee juuri se joukkue, jonka voisi mielestäni ensimmäisenä hävittää liigakartalta eikä mitään menetetä.

Näinkin, mutta en mä siltikään pysty olla ajattelematta sitä, millainen huumoriarvo tällä Nupen ja piritorin Pekon jengillä on tässä sarjassa. Tavallaan olisi sääli se menettää. Onhan tätä jatkuvaa perseilyä todella viihdyttävä ollut seurata :D

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Näinkin, mutta en mä siltikään pysty olla ajattelematta sitä, millainen huumoriarvo tällä Nupen ja piritorin Pekon jengillä on tässä sarjassa. Tavallaan olisi sääli se menettää. Onhan tätä jatkuvaa perseilyä todella viihdyttävä ollut seurata :D
No joo, itse täytän tuon tarpeen Kummeli-tuotannolla ja toimii vielä vähän paremmin.

Lista lajia halventavasta toiminnasta on sen verran pitkä kulta-Idasta Jordaniin ja Bartosakin hartiakorokkeisiin ja Pekon toimintaan että mielestäni liiga ei tämmöstä klovnia kaipaa.