• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Onko Teissala pojitellut SaiPan jätkiä kun johtivat sarjaa 2-0 ”Pojat pelaa syksyllä ja miehet keväällä” ai saatana :D
Kyllä. Hänhän on itse MIES.

24-vuotias eikä ikinä voittanut mitään. Tosin tuohan tykkää haastaa lähes kaikkia nyrkkihippoihinkin joten ei taida hissi nousta ihan ylös asti.

Ikurin Vire

Oli kyllä äärettömän hieno. Ei mitään hyppyä vaan liinat kiinni ja antoi Fabren luistella seinää päin.
Oli seinä nimeltä Lappalainen. Hetken jo odottelin koska Lasse heittää kuolevat joutsenet.

gentle

Luottopelaaja
Toivottavasti ässät jaksaa vielä tämän erän ja vie sarjan takaisin poriin. Viihdyttävää kiekkoa ja hyvä jos kalpa saa lisää rasitusta. Eikä mulla mitään sitäkään vastaan ole jos saataisiin jopa lukko-ässät sarja

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Kalpa taitaa tulla vastaan niin miten sais noi jäähykalastelut pois. Tai ei niitä saa mutta friman vois heti alussa jututtaa tuomareita että ovat hereillä

Ikurin Vire

Lantta siinä oli sitä mieltä että Järvinen kuuluisi jäähylle kun hänellä oli kestävämpi maila.

Ikurin Vire

"Mölýä MONTTUUN"

Mä en kestä.

jurgen

Tähtipelaaja
Hirveä paikka tuo Niiralan monttu. Läps läps...eikö siellä ole ainuttakaan oikeaa fania?

Suotavaa olisi, että kalakukot häviäisivät koko sarjan!