• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Ässät sitten ei luovuta.. game 7 huonoja puolia että Lukko voi saada väsyneen Ässän. Tai me huilanneen Saipan.. Kalpa ei myös lempi vastus viime kevään takia ja veivät runkosarja voiton..

Nooh kunhan joku tulee että päästään pelaan. Itse otan rennommin kun minulle tuo Tapparan murskaaminen on vieläkin sulattelussa.

Dominaattori

Luottopelaaja
Alkaa tässä vaiheessa tuo lepoetu menettää merkitystään mun mielestä. Tai ei se niin isoa etua tuo.
Se tuskin on yhtä merkittävä etu kuin puolivälierissä Tapparaa vastaan, mutta kyllä se väkisin näkyy välierissäkin kun mennään pelistä nro. 4. eteenpäin. Olettaen siis, että KalPa ja Ässät pelaavat seiskapelin.

Eikä se välttämättä näy puhtaana fyysisenä väsymisenä. Sehän voi näkyä esim. pikku vammoina. Enemmän pelattuja pelejä, enemmän blokkattuja laukauksia, enemmän vastaanotettuja taklauksia yms.

El Reino

Tähtipelaaja
Se tuskin on yhtä merkittävä etu kuin puolivälierissä Tapparaa vastaan, mutta kyllä se väkisin näkyy välierissäkin kun mennään pelistä nro. 4. eteenpäin. Olettaen siis, että KalPa ja Ässät pelaavat seiskapelin.

Eikä se välttämättä näy puhtaana fyysisenä väsymisenä. Sehän voi näkyä esim. pikku vammoina. Enemmän pelattuja pelejä, enemmän blokkattuja laukauksia, enemmän vastaanotettuja taklauksia yms.

On kai tuossa jonkin verran etua, jos toinen on vetänyt kolmeen viikkoon joka toinen päivä pelejä ja itse vain neljän pelin rupeaman viikossa ja siihen päälle usean päivän palautuksen.

Optimaalista Ilveksen kannalta olisi se, että KalPa voittaisi keskiviikkona 7. pelissä. Tällöin Lukkokin joutuisi reissaamaan pitkän matkan Kaakonkulmaan levännyttä Saipaa vastaan. Ilveksellä olisi vastassa suhteellisen kuormittunut KalPa.

toskala

Tähtipelaaja
Jos KalPa pelaa seiskapelin keskiviikkona(ja voittaa), heidän on lähdettävä joko seuraavana päivänä Tampereelle tai tultava perjantaina pelaamaan bussijaloilla. Joka tapauksessa valmistautumisaikaa jää todella vähän.

Mutta ei pidä mennä asioiden edelle, toki Ässien pitää se 6. pelikin voittaa että koko seiskapeli toteutuu.

Dominaattori

Luottopelaaja
Jos KalPa pelaa seiskapelin keskiviikkona(ja voittaa), heidän on lähdettävä joko seuraavana päivänä Tampereelle tai tultava perjantaina pelaamaan bussijaloilla. Joka tapauksessa valmistautumisaikaa jää todella vähän.

Mutta ei pidä mennä asioiden edelle, toki Ässien pitää se 6. pelikin voittaa että koko seiskapeli toteutuu.
Niin ja onhan tässä semmoinenkin mahdollisuus olemassa, että KalPa ei edes pelaa välieriä.

Paatelainen

Luottopelaaja
Olisi kyllä kiva, jos Ässät vielä jatkaisi sarjaa. Valmennus on varmasti Ässät sarjasta saanut mukavaa dataa ja kuvaa noista Kalpan heikkouksista. Tiukoille Ässätkin on heidät laittanut kokoajan.

jurgen

Tähtipelaaja
Ihan sama miten menee tuo sarja, mutta Ilves vie mestaruuden. Veikkaan jopa, että molemmat jäljellä olevat sarjat viedään puhtaasti 4-0. En nimittäin näe mitään uhkia ja Ilves saa vielä Suomen mukaan. Nyt on meitin vuosi!

Miika Lundin

Luottopelaaja
Perkeleen hyvä Ässien vierasryöstö. Mitä enemmän mietin, niin välieriin paikallinen Lukko-Ässät olis kyl kova (toki pienen ihmeen vielä vaatii) ja tulinen.

Mutta kyllä, Ipan pelatessa omalla tasollaan ja + ja Supin ilmestyessä vahvuuteen Robocopin bionisen jalan saatuaan - en tiedä prkl. Hävitäänkö enää koskaan?

Seteri

Luottopelaaja
To be honest

Screenshot_20250404-212307 (1).png

Miika Lundin

Luottopelaaja
Mitä meinasit? Tasainen peli, vähän kun Ipa-Tape tilastot parista pelistä.

Tuostahan voisi nopeasti tehdä johtopäätöksen, että 50-50 kumpi jatkaa (kun ei "edes kotona Kuopiossa hallita"), mutta Ässillä aika kova rasitus jo nyt ja jos kolme krt onnistuu kaatamaan KalPan on kyllä kohtuu kova.

Meklari

Luottopelaaja

Tuostahan voisi nopeasti tehdä johtopäätöksen, että 50-50 kumpi jatkaa (kun ei "edes kotona Kuopiossa hallita"), mutta Ässillä aika kova rasitus jo nyt ja jos kolme krt onnistuu kaatamaan KalPan on kyllä kohtuu kova.
Joo tosiaan jos näillä maaliodottamilla joku yrittää kertoa jotain niin me hävittiin 3/4 Tapparaa vastaan.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Joo tosiaan jos näillä maaliodottamilla joku yrittää kertoa jotain niin me hävittiin 3/4 Tapparaa vastaan.
Mulle ei tartte tosiaan xG:llä perustella mitään enää sen jälkeen, kun sain itse Wennströmin raivon partaalle facessa, kun nauroin varjosarjataulukoille ja ehdotin niille omaa Poikaa ja palkintojenjakoa. Silmätestin perään kyselin, mutta näin... :D

Meklari

Luottopelaaja
Mulle ei tartte tosiaan xG:llä perustella mitään enää sen jälkeen, kun sain itse Wennströmin raivon partaalle facessa, kun nauroin varjosarjataulukoille ja ehdotin niille omaa Poikaa ja palkintojenjakoa. Silmätestin perään kyselin, mutta näin... :D
Kyllä niistä tosiaan pystyi esimerkiksi tuota Hifk farssia ennustelemaan runkosarjan perusteella, mutta ei tosiaan kannata lukea kuin piru raamattua.

Seteri

Luottopelaaja

En peliä kattonut, mutta alkuun sai ainakin täältä seuraten ettei kovin erikoinen esitys ollut ässillä menossa. Nuo tilastot yllätti.