El Reino
Tähtipelaaja
Kattokaas ny mitä Savinainen tekee...
Sehän on vain mailapuolustusta, kuten Halloraninkin isku tai Liedeksen aiemmin kaudella. Muut joukkueet huitovat käsille.
Kattokaas ny mitä Savinainen tekee...
Koistinen,Boman kaksikko kumpika nähny mitään väärää, tai ollenkaan vaikka joku Tuomari näyttää kattelevan suoraan tilannetta...Sehän on vain mailapuolustusta, kuten Halloraninkin isku tai Liedeksen aiemmin kaudella. Muut joukkueet huitovat käsille.
Pelas kiekkoo. T: tuppurafoorumiSehän on vain mailapuolustusta, kuten Halloraninkin isku tai Liedeksen aiemmin kaudella. Muut joukkueet huitovat käsille.
Itse ajattelin kehitellä itselleni piri-ongelman ja hypätä Niemelän bandwagoniin.KalPan bandwagonissa. Menkää pitkälle!
Veikkaan, että tiukkoja matsheja, mutta kliinisesti naapuri 4-1 finaaleihin - voidaan taas itse ihmetellä, että miten vittu nyt näin taas ja "helposti vielä".Sitten KalPa Tapparaa vaan koville!
Mielenkiintoinen sarja luvassa, viihtyvyyttä ja luistelua ei ainakaan puutu.
Siellä pedataan naapurille taas helppoa mestaruutta.
Sellaiset suuruudet kuin
Kuopion Kalpa
Ja
Ilvesfoorumin naurun aihe Lahden Pelicans painelee välieriin.
Mä olen Kalpan wagonissa! Pelsu olisi muuten ykkönen, mutta haluan että Hölolle jää nälkää tästä kaudesta. Kärpät ja Tappara on vähän kuin valitsis sydärin tai syövän väliltä..Itse liputan Pelikaanien puolesta ja toki Kalpakin käy olishan silloin pudottu mestareille.
Taas näitä "helppoja mestaruuksia". Coolbetin arvio välierienkin jatkoonmenijästä 55%-45%.Siellä pedataan naapurille taas helppoa mestaruutta.
Ei noi coolbetin hessut tiedä mitään oikeista kertoimista.Taas näitä "helppoja mestaruuksia". Coolbetin arvio välierienkin jatkoonmenijästä 55%-45%.
katso liitettä 8940
Kysy vaikka Savinaiselta, että loppuuko nälkä ekaan mestaruuteen.Mä olen Kalpan wagonissa! Pelsu olisi muuten ykkönen, mutta haluan että Hölolle jää nälkää tästä kaudesta. Kärpät ja Tappara on vähän kuin valitsis sydärin tai syövän väliltä..