Liigan tilannehuone & kurinpito

Tapparalla seuraavana vastassa Ilveksen kiistakumppanit KalPa ja JYP, eli Ilveksen kannalta pelikielloista Tapparan pelaajille on vaan haittaa.
Koskaan ei voi kyllä Tapparan voittoa kannattaa. Ihan sama vaikka kuinka paljon siitä itse hyötyisi

MIkä helkkari tossa on jotain Johanssonin "tilaneen myymistä". Johansson lähtee ekan tönäsyn jälkeen luisteleen oikeelle puolelle pelitilanteen takia, ja sitta pam!

Kertoiko kenties joku sinioranssiin pukeutunut, että Johansson oisi myynyt tuon?
Ilmeisesti aj Niemi tai Kivi lähetykses, mikäli oikein olen ymmärtäny ?
En tiä sen kummemmin ku olin hallissa.

Kelailin tuon tilanteen uudelleen, niin kyllä siinä Tanuksen olkapää osuu Johanssonia päähän.
Kyllä osuu mutta vain siksi koska Johansson on todella matalassa asennossa. Ihan oma vika että meni Tanusta kohti pää munissa.

Kyllä osuu mutta vain siksi koska Johansson on todella matalassa asennossa. Ihan oma vika että meni Tanusta kohti pää munissa.
Joo jos jumalauta kaikista mahdollisista pelaajista Tanus osuu sua päähän niin kyllä silloin on ihan fysiikan lakien mukaankin pelattava pää todella todella alhaalla.

Mutta niitä ei ole ennenkään (ainakaan kaikissa tapauksissa) päähän kohdistuneissa katseltu, että oliko se oma vika vai ei. Päähän kohdistuneet taklaukset pitäisi aina ottaa pois (ja tätä on mielestäni hyvin toteutettukin) tavalla tai toisella. Kaksi minuuttia tuosta olisi riittänyt.

Mutta niitä ei ole ennenkään (ainakaan kaikissa tapauksissa) päähän kohdistuneissa katseltu, että oliko se oma vika vai ei. Päähän kohdistuneet taklaukset pitäisi aina ottaa pois (ja tätä on mielestäni hyvin toteutettukin) tavalla tai toisella. Kaksi minuuttia tuosta olisi riittänyt.
Se on ihan sääntö, että jos suoraan edestä tuleva taklaus osuu päähän niin se ei ole jäähyn paikka. Joku vastuu sillä taklattavallakin on oltava.

Tottakai oletus se, ettei kädet/kyynärpäät osu päähän.

Takaisin