TAMPEREEN YKKÖNEN!!
Rivipelaaja
Tais olla KåsastulTuttuun tapaan, kukas se Ilveksestä sai lähes identtisestä ulosajon?
Tais olla KåsastulTuttuun tapaan, kukas se Ilveksestä sai lähes identtisestä ulosajon?
Joo oli hyvin samankaltainen. Taklauksessa osui vahingossa joku osa Ohtamaata leukaan ja siitä 5+20 ja yhden pelin huili.Tais olla Kåsastul
Tilannehuone on tarkastanut perjantain #HPK–#SaiPa-ottelusta SaiPan Henri Nikkasen taklauksen HPK:n Olli Korhoseen. Ottelussa tilanteesta ei tuomittu rangaistusta.
Tilanne ei etene #Liiga'n kurinpitodelegaation käsittelyyn.
Olisikohan se liikaa pyydetty, että tähän twiittiin voisi liittää sen pelikellon ajan, milloin tilanne tapahtui?
Muutenhan näillä tiedoittella voi pyyhkiä vaikka persettä, kun asiaa ei voi mennä suoraan katsomaan pelin tallenteesta.
Pirun hyvä aloittaja mutta tuntuu olevan tätä Lantta syndroomaa.Tämä Nikkanen näyttää olevan pelaaja, jolle sattuu ja tapahtuu..
Tilannehuone on tarkastanut lauantain #Kärpät–#HIFK-ottelusta tilanteen ajassa 37.35, jossa HIFK:n Ronald Knot taklaa kiekotonta Kärppien Arttu Alasiuruaa polvella. Ottelussa tilanteesta ei tuomittu rangaistusta.
Tilanne etenee #Liiga'n kurinpitodelegaation käsittelyyn.
Tilannehuone on tarkastanut lauantain #KalPa–#Ilves-ottelusta tilanteen ajassa 24.07, jossa Ilveksen Otto Latvala taklaa polvella KalPan Tuomas Kiiskistä. Ottelussa rikkeestä tuomittiin videotarkastuksen jälkeen 5+PR polvitaklauksesta.
Tilanne etenee #Liiga'n kurinpitodelegaation käsittelyyn.
Jäikö katsomaan toista tilannetta vieressä, että sattuiko?Miten toi ylempi meni ohi vaikka tuomari täysin vieressä???
Pakko kyllä myöntää etten itse nähnyt ollenkaa tuota luistinosumaa ennen kuin luin viestisi. Näytti siltä että tahalteen tunki polven luistelulinjalle. Kiva tietää että tilannehuoneessa ollaan yhtä sokeita kuin itse olen.Jos Knot saa tuosta pelikieltoa, niin olisi kyllä kunnon oikeusmurha. Knot kaatuu, Tardifin luistin kolahtaa Knotin luistimeen ja jalka liikahtaa Alasiurua luistelulinjalle. Ei tuossa Knot oikein mitään voinut tehdä.
Jos aikaisempia perusteluita katsoo niin:Paljos me lyödään Latvalalle? Ts. Kuinka monta peliä hänelle arvotaan.
1-2 ois ehkä minun tuomio värilaseilla.
Latvala 1-2 peliä olisi ihan oikeutettu, ei ollut mitenkään törkeä vahingoittamis yritys vaan epäonnekas taklaus yritys kun kiiskinen kerkiää hitusen väistää ja sitä varten polvet kolahtaa yhteen. Ei tosta vauhista enää kerkiä reagoimaan.Paljos me lyödään Latvalalle? Ts. Kuinka monta peliä hänelle arvotaan.
1-2 ois ehkä minun tuomio värilaseilla.
Kyllä, mutta Ode tulee polvi edellä jalat leveellä. Ei kannata ainakaan ekaan playoff-peliin odotella.0 peliä ja taklattavan vastuun huomioiminen. Kiiskinen asetti itsensä pahaan paikkaan kun yritti luikkia alta pois sen sijaan, että olisi ottanut taklauksen yläkroppaan.
No tottakai polvi osuma on väistämätön kun Kiiskinen lähtee luikkiin alta pois. Jos olis pysynyt paikallaan suurin voima olisi tullut rintaan eikä kukaan puhuisi mitään.Kyllä, mutta Ode tulee polvi edellä jalat leveellä. Ei kannata ainakaan ekaan playoff-peliin odotella.
Vaan miksi tulee? Kiiskinen kyllä karkaa alta, se on totta, mutta valitettavasti sekin on totta, että Latvalalla on haarat metrin leveydellä ja polvi edessä. Ei voi mitään, vahinko, mutta kyllä siitä maksua tulee.No tottakai polvi osuma on väistämätön kun Kiiskinen lähtee luikkiin alta pois. Jos olis pysynyt paikallaan suurin voima olisi tullut rintaan eikä kukaan puhuisi mitään.
Täytyy myös huomioda, että ei Latvala mitenkään viime hetkellä levitä jalkaansa, vaan tulee tuossa leveässä asennossa koko matkan.