Liigan tilannehuone

M22

Luottopelaaja
Löysin paremman kuvakulman ja kyllähän se aivan suoraan päähän osuu.
Toki Olkkonen ei kamalasti arvosta omaa terveyttään tuossa tilanteessa, mutta joka tapauksessa päähän tulee.

Juu. Ja taitaa sinne leukaperiin mennä (kuva alla). Ja vaikka taklattava selkeästi käyttäytyy varomattomasti tuossa, niin ennustan kyllä muutamaa peliä taklaajalle, sillä näyttäisi minusta, että siinä on se liike ylöspäin.
1703229309432.png

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Joo kyllä tosta napsahtaa 3-5 ottelua pelikieltoa.

Pok

Tähtipelaaja
Tuostahan olisi pitänyt tulla koko jatkoajan pituinen ylivoima, että senkin puolesta hyvä, että silti voitettiin. Parin metrin päässä tilannetta todistanut nuija katsoi ilmeisesti, että tämä olan takaa kaksin käsin tehty kirvesisku oli puhdas taklaus tms.

Wernblomin pitkästäkään pelikiellosta ei Ilvekselle ole mitään hyötyä, koska joukkueet eivät taistele samoista sijoista ja seuraava keskinäinen kohtaaminen on vasta runkosarjan päätöskierroksella.

IhanJuniori

Junioripelaaja
No nyt luin jatkoajasta jonku Turkulaisen kommentin:
"Kyllä noissa minun mielestäni täytyisi katsoa myös iskua vastaan ottavan vastuuta. Jos lähdet sinne luukulle ranteet paljaana kuin teloitettavaksi, niin ei voi muuta sanoa kuin peiliin katsoa."

Joo, eiköhän piisaa hetkeks taas kiakkoaiheet :)
Mää oon kuullut taklattavan vastuusta, mutta huidottavan vastuu? Tämä onkin sitten ihan uusi juttu mulle. Ajatus on varmaan syntynyt siellä jossain aurajoen rannoilla :D

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
"Kyllä noissa minun mielestäni täytyisi katsoa myös iskua vastaan ottavan vastuuta. Jos lähdet sinne luukulle ranteet paljaana kuin teloitettavaksi, niin ei voi muuta sanoa kuin peiliin katsoa."

Pakko olla sarkasmia. Pakko.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Puhdas hupailua :) .. ei kukaan, ei edes turkulainen, voi ajatella noin. Yrittää hämmentää ja saada ihmiset raivostumaan.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Empä lähtis vannomaan. Kyllä Turkulaisista on moneksi, eikä se kaikki Turkulaisuus, ja Turkulaisvitsit ole tyhjästä keksitty.
Niin.. ja siis Tepsin kannattaja. Ei se välttämättä ole turkulainen. Heitähän riittää ihan Huittisten rajoille asti. Siitä eteenpäin alkaa hyvin pitkälti se parempien joukkueiden kannatusalue sillä suunnalla.