Soho
Tähtipelaaja
Ei mene. Tällaisen ne sitten pistää kurinpitoon ja Fontaine ei saanut edes jäähyä. Tasan ei mene nallekarkit.Meneekö ulosajot aina automaattisesti jatkokäsittelyyn?
Ei mene. Tällaisen ne sitten pistää kurinpitoon ja Fontaine ei saanut edes jäähyä. Tasan ei mene nallekarkit.Meneekö ulosajot aina automaattisesti jatkokäsittelyyn?
Tätä kun yritetään, niin löydetään itsemme iltalehdestä.Ilveksen pelaajienkin pitäis vaan korostaa vastustajan rikkeitä ja jäädä jäähän makoilemaan. Kid Jämsenkin kuolevan joutsenen jälkeen teki sen maalinsa, vaikka hetken näytti, että Taysissä menee seuraava viikko.
Outoa myöskin että tulisi Liigan ensimmäinen pääosuma jossa taklattavan pää ei retkahda juuri ollenkaan?Saisko joku kaivettua esiin kuvakulman, joka todistaisi pääosuman? Olen nyt eri videoita kelaillut ja en mistään saa semmoista löydettyä.
Onkos se pakosti nyt vähintään yksi ottelu pannaa jos etenee jatkokäsittelyyn?
Mielestäni edestäpäin näkyi, että kyynärpää osuu hieman ristikkoon.Saisko joku kaivettua esiin kuvakulman, joka todistaisi pääosuman? Olen nyt eri videoita kelaillut ja en mistään saa semmoista löydettyä.
Miten se on Palveen vika, et on toi valtava ristikko?!Mielestäni edestäpäin näkyi, että kyynärpää osuu hieman ristikkoon.
Eikös joku menny jatkokäsittelyyn ja ei tullu mitään tässä taannoin. Joku "ei jatkotoimenpiteitä"?Saisko joku kaivettua esiin kuvakulman, joka todistaisi pääosuman? Olen nyt eri videoita kelaillut ja en mistään saa semmoista löydettyä.
Onkos se pakosti nyt vähintään yksi ottelu pannaa jos etenee jatkokäsittelyyn?
Monikin tältä kaudelta. Eipä tuossakaan mitään väärää ole, väistääkkö Palveen olisi pitänyt kun vastustajalla on pää alhaalla, tai kyykistyä jotta osuisi kroppaanEikös joku menny jatkokäsittelyyn ja ei tullu mitään tässä taannoin. Joku "ei jatkotoimenpiteitä"?
Liigan sivut on täynnä ei pelikieltoa päätöksiä.Eikös joku menny jatkokäsittelyyn ja ei tullu mitään tässä taannoin. Joku "ei jatkotoimenpiteitä"?
Jälkilähetyksen ajassa 01:23:09 näkyy aika hyvin. Jostain syystä MTV:n hieno playeri ei anna ottaa screenshottia vaan vetää koko ruudun mustaksi..Saisko joku kaivettua esiin kuvakulman, joka todistaisi pääosuman? Olen nyt eri videoita kelaillut ja en mistään saa semmoista löydettyä.
Joo tosta puuttuu, että Ilveksen. Oliko Ratinen vai menikö se edes jatkoon? Lähinnä vastasin, tuohon, että ei ole välttämättä pelikieltoa.Monikin tältä kaudelta. Eipä tuossakaan mitään väärää ole, väistääkkö Palveen olisi pitänyt kun vastustajalla on pää alhaalla, tai kyykistyä jotta osuisi kroppaan
Ei ole enää ottelurangaistusta.Nyt pakko sanoa, etten ole perehtynyt, mutta onko Liigassa pelirangaistuksen lisäksi käytössä ottelurangaistus? Eikös siinä mennyt automaattisesti seuraava peli ohi?