Vittu että olis Taysin sydänpolilla ruuhkaa. Joo itse ilmoittautuisin jo etukäteen polille.
Raipe - The Great One Tähtipelaaja Viestejä 11 571 14 Syyskuu 2022 #21 Nulikka sanoi: Vittu että olis Taysin sydänpolilla ruuhkaa. Laajenna klikkaamalla Joo itse ilmoittautuisin jo etukäteen polille.
Nulikka sanoi: Vittu että olis Taysin sydänpolilla ruuhkaa. Laajenna klikkaamalla Joo itse ilmoittautuisin jo etukäteen polille.
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 19 748 6 Joulukuu 2022 #22 Laitetaas lottokone arpomaan nyt kun noin puolet runkosarjasta pelattu. 1. Tappara 2. Ilves 3. Lukko 4. Kalpa 5. TPS 6. Kärpät 7. Pelicans 8. JYP 9. Jukurit 10. HIFK 11. Sport 12. Ässät 13. KooKoo 14. HPK 15. Saipa Säälit: Pelicans - HIFK JYP - Jukurit Puolivälierät: Tappara - HIFK 4-1 Ilves - JYP 4-2 Lukko - Kärpät 4-3 Kalpa - TPS 2-4 Välierät: Tappara - TPS 4-2 Ilves - Lukko 4-3 Pronssi: Lukko Finaali: Tappara - Ilves 2-4
Laitetaas lottokone arpomaan nyt kun noin puolet runkosarjasta pelattu. 1. Tappara 2. Ilves 3. Lukko 4. Kalpa 5. TPS 6. Kärpät 7. Pelicans 8. JYP 9. Jukurit 10. HIFK 11. Sport 12. Ässät 13. KooKoo 14. HPK 15. Saipa Säälit: Pelicans - HIFK JYP - Jukurit Puolivälierät: Tappara - HIFK 4-1 Ilves - JYP 4-2 Lukko - Kärpät 4-3 Kalpa - TPS 2-4 Välierät: Tappara - TPS 4-2 Ilves - Lukko 4-3 Pronssi: Lukko Finaali: Tappara - Ilves 2-4
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 16 509 29 Joulukuu 2022 #23 Puolenvälin veikkaukset: Tappara Lukko Ilves TPS Kärpät Pelicans Kalpa Jukurit JYP HIFK Ässät HPK Sport KooKoo Saipa Pistepörssi: Hjalmarsson Maalipörssi: Iksa Pakkien pistepörssi: Lancaster Paras MV: Zagidulin
Puolenvälin veikkaukset: Tappara Lukko Ilves TPS Kärpät Pelicans Kalpa Jukurit JYP HIFK Ässät HPK Sport KooKoo Saipa Pistepörssi: Hjalmarsson Maalipörssi: Iksa Pakkien pistepörssi: Lancaster Paras MV: Zagidulin