Pelataan. Kolmessa kimpassa mukana...Eiköhän se ole jojäsen J sanoi:En löytänyt aihetta,tälle kuinka moni pelaa pörssiä Täällä?
Mites onko Keränen jo saatavilla,liigapörsissä tänää jo ;D
Voisin lähteekkiBaloun sanoi:Oisko mitään vaikka leikkimielinen kimppa seuraavalle jaksolle?
Laitoin jengin sinne. Ei oo väliä säännöillä. Ite tykkäisin pienestä panoksestakin, mutta kaikki käyBaloun sanoi:Pystytetty Kimppa nyt.
Ilvesfoorumi nimellä ja salasana myös Ilvesfoorumi
Ja jos mentäis tuolla 11 vaihdolla. Vai mitä sääntöjä heitetään?
Jaa siis se ettei nää tällä hetkellä mitä pelaajia muilla on eikä pelipäivinä mitä muut on vaihtanu. Mun ääni että päälle.Baloun sanoi:Vakoiluesto päälle vai pois?
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Jaa siis se ettei nää tällä hetkellä mitä pelaajia muilla on eikä pelipäivinä mitä muut on vaihtanu. Mun ääni että päälle.Baloun sanoi:Vakoiluesto päälle vai pois?
Joo, ihan sama. Oikeestaan ihan mielenkiintoista vaihtelua jos olis pois. Aina on ollu päällä kaikissa kimpoissa missä oon mukana ollu.Baloun sanoi:kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Jaa siis se ettei nää tällä hetkellä mitä pelaajia muilla on eikä pelipäivinä mitä muut on vaihtanu. Mun ääni että päälle.Baloun sanoi:Vakoiluesto päälle vai pois?
Jep, juuri näin.
Itse tosin kannatan että tämä pois, mutta kaiketi loppupeleissä ihan sama