Luottopelaaja
Onko tullut infoa mistä kyse?Dostalille kotikisat olivat varmaankin kauden kohokohta. Todella harmi, että ne menivät piloille upeasta alusta huolimatta.
Onko tullut infoa mistä kyse?Dostalille kotikisat olivat varmaankin kauden kohokohta. Todella harmi, että ne menivät piloille upeasta alusta huolimatta.
On vaikka kuinka monesti kaikkialla sanottu, että flunssa. Uskomatonta miten ihmiset ei löydä itse tietoa mistään.Onko tullut infoa mistä kyse?
Kyllä nyt taitaa olla vedärystä tai sitten oikeasti on pahempaa kuin flunssa. Huomenna nähdään kumpi kun peli alkaa.On vaikka kuinka monesti kaikkialla sanottu, että flunssa. Uskomatonta miten ihmiset ei löydä itse tietoa mistään.
Kyllä nyt taitaa olla vedätystä tai sitten oikeasti on pahempaa kuin flunssa. Huomenna nähdään kumpi kun peli alkaa.
Pitääkö tämmösilläkin nyt säikytellä? Onneks meillä on Mäkiniemi, muuten olis jo ruokalusikallinen pöksyis.
Ei, kun on flunssa, mitä et ymmärrä siinä?Kyllä nyt taitaa olla vedärystä tai sitten oikeasti on pahempaa kuin flunssa. Huomenna nähdään kumpi kun peli alkaa.
En mä nyt säikky mut ihan olis meitin tuuria...Ihmiset paskat housuissa taas. Dostal pelaa ensi viikolla ihan normaalisti. Kaukofani pahin säikky näemmä.
Helvetin hyvä vaikka säikyksi nimettiin... Kaikki jääkiekosta ymmärtävät tietää mitä kyseinen kaveri Ilvekselle merkitsee.
Ettei Dostal huijaisi vaan? Jos sittenkin on isompaa? Loppukausi sivussa?