Lukáš Dostál

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 892
Lukas valittu kuukauden tulokkaaksi!
IMG_2946.jpeg
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 722
Lukas valittu kuukauden tulokkaaksi!katso liitettä 6016

Tämä on todella kova meriitti. NHL-uransa on juuri aloittanut McDavidin manttelinperijä, jonka jokaista liikettä on seurattu meren molemmilla puolilla himokkaasti.

Sitten tulee tämä tsekkiläis-tamperelainen supermies ja nappaa kauden ensimmäisen kuukauden tulokas-pystin Bedardin ja muiden huippujen nenän edestä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 892
Ei paljoa jäänyt muisteltavaa viime yön pelistä, kuusi selän taakse ja vaihtoon :(


Mitä helvettiä.

Onko se sittenkin vain ihminen.

Alkoi Ducksien puolustus näyttää taas tutulta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 892

Lukaksesta juttua, tilaajille.

Dostál seuraa yhä Ilveksen tekemisiä ja tuloksia.
”Seuraan, totta kai. Ilves on iso osa minua ja menneisyyttäni. Olen kesäisin harjoitellutkin heidän kanssaan joitakin kertoja. Ilves on sydämessäni”, Dostál sanoo haastattelussa englanniksi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 892


Dostal lahjoitti Malhoselle paidan:)
Vau! On todellinen Ilves sydän. Dosty on kyllä minulle aina yksi Ilves ja vilpittömästi toivon pelkkää menestystä ja innolla seuraan.

Olen odottanut Dostyn paluuta siitä asti kun täältä lähti ja enää pitää joku 10+ vuotta odotella :)
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 991
Nämä on aina niin vaikeita.. osa minusta toivoo häntä takaisin jonain päivänä, osa toivoo vetävän sellaisen uran NHL:ssä, ettei muualla koskaan enää pelaa.
Voi hän silti tulla kuokkimaan mestaruusjuhliin ;)
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 353
Olen odottanut Dostyn paluuta siitä asti kun täältä lähti ja enää pitää joku 10+ vuotta odotella :)
Mulla on sellanen fantasia että kiskoo ensin Anaheimissa seuran pohjamudista takaisin huipulle, kuittaa pari Stanley Cup-sormusta ja nousee sielläkin seuralegendaksi. Sitten Ilveksen satavuotiskaudella 2031-32 kasataan sellanen "omien poikien" superjoukkue ettei mitään rajaa, Dosty palaa kotiin ja huuhtoo arvokkaan uransa loppuun asti meillä kultaa kevät toisensa jälkeen.

Tai jotain sinne päin, kunhan menestyy tarunhohtoisessa ja nähdään joskus vielä meillä :)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 892
Mulla on sellanen fantasia että kiskoo ensin Anaheimissa seuran pohjamudista takaisin huipulle, kuittaa pari Stanley Cup-sormusta ja nousee sielläkin seuralegendaksi. Sitten Ilveksen satavuotiskaudella 2031-32 kasataan sellanen "omien poikien" superjoukkue ettei mitään rajaa, Dosty palaa kotiin ja huuhtoo arvokkaan uransa loppuun asti meillä kultaa kevät toisensa jälkeen.

Tai jotain sinne päin, kunhan menestyy tarunhohtoisessa ja nähdään joskus vielä meillä :)
Ohi aiheen mutta jotenkin näin

Maccelli-Hintz-Nyman
Järventie-Hayton-Ikonen
Suomi-Ruotsalainen-Meskanen
Koivula-Koppanen-Saarela

Thomson-Välimäki
Hatakka-Parikka
Lööf-Laaksonen
Lancaster

Dostal
Korpisalo
 

tggmn

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Ohi aiheen mutta jotenkin näin

Maccelli-Hintz-Nyman
Järventie-Hayton-Ikonen
Suomi-Ruotsalainen-Meskanen
Koivula-Koppanen-Saarela

Thomson-Välimäki
Hatakka-Parikka
Lööf-Laaksonen
Lancaster

Dostal
Korpisalo
Kaudelle 2031 - 32 vai? no sais aika rapean seniori-setien joukkueen kyl. :)
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 353
Ohi aiheen mutta jotenkin näin

Maccelli-Hintz-Nyman
Järventie-Hayton-Ikonen
Suomi-Ruotsalainen-Meskanen
Koivula-Koppanen-Saarela

Thomson-Välimäki
Hatakka-Parikka
Lööf-Laaksonen
Lancaster

Dostal
Korpisalo
Jotenkin näin joo :D Plus tietysti ketä tahansa uusia omia junnuja silloin onkaan saatavilla
 
Ylös