Pelissä on aika paljon muitakin osa-alueita jotka vaativat ns. voittavia tekoja.Ihan käsittämätön idea olisi laittaa mies pois kokoonpanosta rotaation takia. Tämä mies voi yksin tehdä sen ratkaisevan maalin.
Pelissä on aika paljon muitakin osa-alueita jotka vaativat ns. voittavia tekoja.
No ei varmana ole rotaation takia sivussa. Ollut ainoa joka sen kiekon saa vauhdilla ylös tuotua.Ihan käsittämätön idea olisi laittaa mies pois kokoonpanosta rotaation takia. Tämä mies voi yksin tehdä sen ratkaisevan maalin.
Juu - pelasi ainakin lopussa viimeiset vaihdot normaalisti (Mäntykiven aloittaessa - kun aloitus oli kerran toiselta puolelta niin Nättinen tuli ottamaan aloituksen ja Svej penkille).No mitään loukki tilannetta ei viime pelissä omaan silmään osunut joten siitä tuo mutuilu rotaatiosta.
Omissa Svej todella pahoissa vaikeuksissa Kalpaa vastaan. Itse olisin pitänyt silti kokoonpanossa.
Omissa Svej todella pahoissa vaikeuksissa Kalpaa vastaan. Itse olisin pitänyt silti kokoonpanossa.
Lähtökohtasesti jos jääkiekossa omistaa Svejn tasoiset offensiiviset lahjat ja vielä onnistuu käyttämään niitä (niin kuin hän on onnistunut) niin ei se puolustuspään anti niin paljoa merkitse että vilttiin heitettäisi. Toki siis aina parempi mitä enemmän myös puolustus onnistuu, mutta palkka tulee offensiivisesta annista.Omissa Svej todella pahoissa vaikeuksissa Kalpaa vastaan. Itse olisin pitänyt silti kokoonpanossa.
Ehdottomasti samaa mieltä. Itse oletan tässä, että Svej ei ole loukkaantunut ja nyt valmennus on todennut, että Svej:n avuja ei päästä hyödyntämään vaan halutaan vääntövoimaa puolustuspäähän jotta KalPan myllyt saadaan nopeasti katki. Voin olla toki tässä väärässä. Pitää muistaa, että Svej:n kausi on ollut aika rikkonainen ja kolme peliä viiteen päivään tulisi jos pelaisi.Lähtökohtasesti jos jääkiekossa omistaa Svejn tasoiset offensiiviset lahjat ja vielä onnistuu käyttämään niitä (niin kuin hän on onnistunut) niin ei se puolustuspään anti niin paljoa merkitse että vilttiin heitettäisi. Toki siis aina parempi mitä enemmän myös puolustus onnistuu, mutta palkka tulee offensiivisesta annista.
No Mänty kyllä pystyy kamppailemaan ihan eri tasolla kuin Svej omissa tällä hetkellä. Kalpan toinen maali Kuopiossa ei mene millään tavalla Männyn piikkiin jos siihen viittasit. Oli tulossa vaihdosta sisään eikä ollut mitään mahdollisuutta ehtiä Mattilaan kiinni.Kyllä mäntykivikin näkyy monessa maalissa selkäkuvana seuraamassa kun kiekko menee omaan maaliin.
Ehkä Hölö lähtee että puolustus kuntoon.. tiedä nyt näistä mikä taktiikka edellä mennään. Nyt vaan ei voi enää pelata kuin pelkkä voitto vaikka likaisella pelillä. Kaikki pitää nyt tehdä ettei kesällä mietitä että hups kuinka mestaruus olis ollut lähellä. Pakko voitto.. jollei niin A-junnut Kuopioon ja pronssi peliin
Voi vidduSvej bongattu juuri kalevan prismalla, rannetuki kädessä.
Hyvä että jollain on silmät päässä, multa meni ihan ohitseSvej bongattu juuri kalevan prismalla, rannetuki kädessä.
Oli pakko skannata, kun ei mies tosiaan ollut kokoonpanosHyvä että jollain on silmät päässä, multa meni ihan ohitse![]()
Eipä näyttäny olevan mitenkään kipeä ja kävelikin oikein hyvin. En tiedä mikä on nyt tilanne ettei oo kokoonpanossa.
Ei voi olla ongelmaa kun kerran kävelikin ihan hyvin.Svej bongattu juuri kalevan prismalla, rannetuki kädessä.
Tuli tilanne sen verran nopeesti etten kerenny hirveesti näkemään.. Minulle on opetettu ettei saa tuijottaaEi voi olla ongelmaa kun kerran kävelikin ihan hyvin.
no jos tämä totta, niin tod. näk. hiusmurtuma ranteessa, jos ei kipsiä ollu. parin viikon huili.Svej bongattu juuri kalevan prismalla, rannetuki kädessä.
On kyllä lasia tämä kaveri. Serveltä voisi alkaa kysellä vinkkejä, mitä kaikkea pitää varoa/välttää jatkuvien loukkaantumisten väistämiseksi.Svej bongattu juuri kalevan prismalla, rannetuki kädessä.