Lukas Svejkovsky

Sopimus purkuun. Svejkovsky on sen tyylinen ukko, että hyödyttää joukkuetta, kun flow on päällä ja peli kulkee. Ei omaa minkäänlaisia kykyjä kaivaa mentaalipuolelta ekstraa ja pelaaminen perustuu puhtaasti kiekolliseen tekemiseen hyökkäysalueella. Tällä hetkellä pääsee kiekkoon käsiksi n. kuusi kertaa pelissä.

Paha hutisopimus, mutta tästä on Koskelaa turha syyttää. Allekirjoittanut odotti 20 maalin kautta. Tällä hetkellä 12 ottelua ja 0+3. Floppi. Kiitos ja näkemiin.

Voi tehdä jollain yhtäkkisellä suonenvedolla näyttävän maalin ja sitten tuota kokonaisvaltaista 'joukkueelle pelaamista' aletaan taas sietämään.

Kallis pelaaja, taiteilija joka varastaa kaikesta yhteisestä tekemisestä, mutta hei annetaanpa anteeksi koska on tosi sympaattinen ja potentiaalia on.

Mulla väärä analyysi ja ylimitoitetut odotukset ketjun nimikkomiehestä.

Hauska persoona ja taitava jääkiekkoilija, mutta tämä kausi on paljastanut sellaiset puutteet, että ei Svejstä kyllä miksikään pistetykiksi/kärkipelaajaksi ole.

Toki taso on erikoisen paljon jäljessä viime kautta, joka rikkonaisuudestaan huolimatta oli pääosin näyttävää ja tehokasta tekemistä.

Pasi sanoo oikeastaan kaiken mitä tästä kaverista ajattelen. Pieni epäilys oli jo siinä kun 11 pelin jälkeen jatkot tehtiin että onkohan otanta liian pieni. Mutta tietysti sitä halusi uskoa että valmentajat ja urheilujohto näkee suorittamisesta sen 70 - 80 % ja me katsojat vain 10%.

Mutta nyt ei tuota tähän porukkaan mitään. Ei taklaa, ei tuo energiaa kentälle, ei edistä peliä, ei yritä tehdä ketjukavereista parempia. Ei mitään mistä tätä kaveria voisi enää kehua. Että jos et tee maalin maalia, niin tsemppaa nyt edes j***lauta. Että kysyä pitää että riittääkö taso?

Viimeksi muokattu:
Mulla väärä analyysi ja ylimitoitetut odotukset ketjun nimikkomiehestä.

Hauska persoona ja taitava jääkiekkoilija, mutta tämä kausi on paljastanut sellaiset puutteet, että ei Svejstä kyllä miksikään pistetykiksi/kärkipelaajaksi ole.

Toki taso on erikoisen paljon jäljessä viime kautta, joka rikkonaisuudestaan huolimatta oli pääosin näyttävää ja tehokasta tekemistä.
Viime kaudella loi itse itselleen suuren osan maalipaikoistaan liikkeellään ja taidollaan, sekä teki jatkuvasti oikeita, peliä edistäviä ratkaisuja kiekolla. Nyt on aivan totaalisen umpijumissa pelinsä kanssa.

Takaisin