jäsenJ
Luottopelaaja
Kerro toki lisää? Vai laitetaanko kellonajan piikkiin?Perseilly vapaa-ajalla ihan huolella.
Luiskaan koko ukko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro toki lisää? Vai laitetaanko kellonajan piikkiin?Perseilly vapaa-ajalla ihan huolella.
Luiskaan koko ukko.
Nyt kyllä vaatii vähän lisäinfoa tämä kommentti.Perseilly vapaa-ajalla ihan huolella.
Luiskaan koko ukko.
Samaa mieltä.Nyt kyllä vaatii vähän lisäinfoa tämä kommentti.
Vittu miten idioottimainen kommentti jos ei ole mitään taustaa tai faktaa.Perseilly vapaa-ajalla ihan huolella.
Luiskaan koko ukko.
Perseilly vapaa-ajalla ihan huolella.
Luiskaan koko ukko.
Lenssu tjsp.Mikähän tällä taas on kun ei vieläkään ole kokoonpanossa?
En kyllä ymmärrä tätä Svejn kohtelua tämmösessä tilanteessa kun kokoonpanossa Teuho-Markkola ja Heikkinen. Svejllä hyvä rekordi Tapparaa vastaan ja koska tahansa on parempi pelaaja kun TTM tai Heikkinen. Minkä takia kallista ukkoo pidetään katsomossa jos kerta vielä ei ole mihinkään lähtenyt
Näin minä kuulin että olisi tässä syksyn mittaan kaiken maailman taudit käynyt läpi.Chl lepuutukset melko randomia alkulohkossa joten niitä en huomioi. Mutta, Svejkovsky on ollut melko mielenkiintoisesti Liigastakin pois.
Kauden alusta:
Pelasi 2 peliä
Sivussa 1 pelin
Pelasi 5 peliä
Sivussa 1 pelin
Pelasi 3 peliä
Sivussa 1 pelin
Pelasi 6 peliä
Sivussa 2 peliä
Mies on siis hyvinkin tasaisesti aina välillä pois kokoonpanosta. Onko Svejllä joku kahden viikon välein iskevä nuha vai onko näistä osa viltityksiä? Ilveksellä ei ole ollut tapana muuten vaan Liigassa lepuutella mitään oletettua kärkiosastoa tai ylipäätään runkomiehiä.
Kyllähän niitä ihan omassa työyhteisössä sekä tuttavapiirissä on joihin osuu sitten ihan ja kaikki mahdollinen. Liekö sitten heikko vastustuskyky vai jokin muu.Näin minä kuulin että olisi tässä syksyn mittaan kaiken maailman taudit käynyt läpi.
Tämän päivän syytä en tiedä.
Olisi kyllä melkonen juttu jos 4 kertaa tällä kaudellakin tippunut jo kokoopanosta sen takia, että ei ole pelikuntoinen. Viimekin kaudella oli jo kaiken maailman pienet loukit ja taudit.Näin minä kuulin että olisi tässä syksyn mittaan kaiken maailman taudit käynyt läpi.
Tämän päivän syytä en tiedä.