MA 11.8.2025 HJK-Ilves

Kuka voittaa?

• ILVES

Ääniä: 57 85,1%
  • tasuri

Ääniä: 4 6,0%
  • hupi

Ääniä: 6 9,0%

• Äänestäjiä
    67
  • Poll closed .
Kuka huomaa jotain aika erikoista Reitalan tämän kauden matseista?

4 peliä viheltänyt Klubille - 4 punaista vastustajalle.

10 peliä viheltänyt ilman Klubia - 1 punainen.

Tilastollinen poikkeama, ei ole koskaan sattumaa. Tämä, kun otettaisi nyt oikeasti tutkintaan niin selviäisi varmasti mikä miehen ajaa näihin ratkaisuihin.

Kysyin äsken Väisäseltä kentän laidalla että näkikö punatilanteen ja mitä mieltä siitä, vastas ettei ikinä punanen ja pallo osu tuomariin joten siitä olis kai pitänyt viheltää poikki.

Häpeällisin ottelu, mitä olen livenä todistanut, ja aika monta olen nähnyt.
Eikö tälle asialle voi tehdä mitään???! Siis Lupin valmentaja olisi varmaan viheltänyt paremmin. Haisee todella pahalle.

Vaikka tämä peli menikin tuomarin piikkiin, niin joskus se klubikin voiton ottaa. Ilvekselle sen sijaan kalliita pistemenetyksiå Gnistania ja Oulua vastaan. Ne pitäisi kotona hoitaa aina.
Tottakai, mutta noissa jää jossiteltavaa omista esityksistä. Se on silloin kiinni meidän tekemisestä ja Ilveksen kannattajalle siinä ei ole mitään uutta.

Tässä tapauksessa ei koska tuomari päättää laittaa polvisuojat jalkaan ja polvistua hupilupin edessä.

Uskallan väittä 7/10, että Reitala on maksettu.

• Tykkää
Reactions: 000
Ja tämä vahanaama sössöttää jostakin ettei vaikuta peliin että menee väliin räpeltämään?

Oliver oli erätauon jälkeen sanonut Virtaselle, että hänestä pompannut pallo ei muuttanut tilannetta. Vittu, mieshän on aivan sairas. Pallo olisi mennyt suoraan Popovitsille.
Juuri näin. Jos pallo osuu vähän tuomariin, mutta menee aiemmin pallossa olleen joukkueen pelaajalle (varsinkin alaspäin syötettäessä), niin silloin ei välttämättä tarvitse katkaista peliä.

Tämäkin vielä ja miten voi kapteenia kieltää puhumasta vaikka hänellä siihen oikeus ja päälle uhkailee kortilla jos avaa suunsa.

Sairasta.
Uusi sääntö tullut, että jos maalivahti on kapteeni, niin joku kenttäpelaajista tuuraa näissä keskustelutuokioissa.

Uusi sääntö tullut, että jos maalivahti on katpeeni, niin joku kenttäpelaajista tuuraa näissä keskustelutuokioissa.
No se selittää, mutta silti ihmetyttää, että jos molari tulee sinne toiselle kenttäpuoliskolle asti keskustelemaan tuomarin kanssa ja kaverin eka reaktio on uhkailla kortilla.

Entiä, värilasit varmaan mulla niin vahvat tai jotai.

Oikeus ja kohtuus olisi vähintään tehdä tutkintapyyntö Reitalasta ja puhelin takavarikkoon.

Mä todella toivoin, että nyt uskallettaisiin nostaa ihan nuo tilastot jo johonkin julkisuuteen kunnolla.

Ei voi olla, että 4 HJK- peliä ja saman verran punaisia kortteja vastustajille + lahjapilkku, kuten tänne linkattu.

10 muuta peliä ja tasan yksi punainen, niin kyse on jo veikkauksenkin mittapuulla erittäin epätodennäköisestä sattumasta, jossa olisi suuri kerroin.

En edelleenkään halua väittää mitään, mutta kai tuollainen jo jonkin sortin tutkintaan pitäisi johtaa?

Takaisin