PalveKinkku
Vakiokokoonpanossa
Ratinen pudotettu kokoonpanosta ja Malek maalilla. Muuten näyttäis samalta kun viime peli
Tuto nousi juuri Kiekko Espoota vastaan 0-3 tilanteesta 3-3.Tänään sitä henkistä kanttia mitataan sitten aivan todenteolla. Eipä ole hetkeen näin jännittävää matsia ollut, koska tilanne on melkeimpä tulos tai ulos. Toki oltiihan mekin 2-0 johdossa 2-vuotta sitten Kärppiä vastaan, mutta niin vain Kärpät kaivoi itseänsä maalin päähän jatkopaikasta. Kaikki on mahdollista ja tänään paineet pojilla on suuret, mutta sarja on silti vielä täysin auki. Nyt vaan LETS GO BOYS!
Kaikki on mahdollista, nythän tämä vasta kunnolla alkaa.Tuto nousi juuri Kiekko Espoota vastaan 0-3 tilanteesta 3-3.
Virtanen naftaliinista. Sit Savi jalkoja!
Nojoo ja kuulemani mukaan nuo ovat jo osittain pään sisässä.Parempi ettei lähde repimään liikaa. Voi jäädä peli ensimmäiseen vaihtoon, kun loukkaantuu.
Ei vaan, mukava nähdä Savi rosterissa. Siinä on kyllä kaveri, mikä yleensä antaa kaikkensa.
En itse tahdo päästä kärryille mistä tämä fysiikkaetu on peruja?
Itse sisäistän että nämä lähtökohtaisesti keskikastin joukkueet panostavat enemmän tähän fysiikka puoleen.
Vielä kun koko kauden otannalla kalpa jaksanut luistella toiseksi eniten.
Ihmetystä itse laitan sille että meidän nippu ei taklaa juuri yhtään.
Vastassa kuitenkin on pienikokoinen joukkue.
Eikö sitten vain osata, keretä, vai eikö kuulu tämän joukkueen dnahan.
Parikan paikalle? Eipä muita tontteja auki. Pellikin on ollut niin hyvä.Pettynyt, ettei Rautaselle nähdä käyttöä, mutta muuten kokoonpano niin kuin pitää. Könösen pelit Ilveksessä ilmeisesti pelattu, oli syy mikä hyvänsä.
Haapalahan sanoi toisen pelin jälkeen haastattelussa, että playoffeissa kaksi ensimmäistä peliä on vähän asetelmien hakua ja niissä vähän kattellaan. Siitä uskoa, nyt on pari peliä katseltu ja nyt alkaa pelaaminen.Toki oltiihan mekin 2-0 johdossa 2-vuotta sitten Kärppiä vastaan, mutta niin vain Kärpät kaivoi itseänsä maalin päähän jatkopaikasta.
Joo itsellekkn yllätys, ettei Rautanen pääse pelille. Lieneekö enempi kysymys, kenet pakistosta tiputtaisi..vaikeaahan tuo kyllä on.Pettynyt, ettei Rautaselle nähdä käyttöä, mutta muuten kokoonpano niin kuin pitää. Könösen pelit Ilveksessä ilmeisesti pelattu, oli syy mikä hyvänsä.