Diego de la Vega
Vakiokokoonpanossa
Seuraavan pelin voittaja jatkaa. Simple.
"Rohkea" statementti, mutta siinä mielessä samaa mieltä, että Jampan puolustaminen ja hyökkäyspään pakonomaiset ratkaisut antavat perusteen Könösen kokeiluun. Ei välttämättä suoraan ykköseen Nymanin tilalle, mutta pelaavaan kokoonpanoon kyllä.Kaivaisin Könösen Nymannin paikalle.
Laukauksia kuitenkin 52 eli blokkiin on jäänyt paljon tai lauottu ohi. Omaan silmään KalPa syö kumia hyvin.Hämmentävää, että Lekkaksella vain 22 torjuntaa. Olisin veikannut tuplat.
Mutta sä ootkin Etäilves.Noloa tunnustaa, mutta jatkoerän kuuntelin eteisen puolelta, ei pystynyt katsomaan.
Totta turiset, mutta löytyyhän niitä Suomesta fudiksen puolelta esim. Manchester Unitedin kannattajia.Mutta sä ootkin Etäilves.
Tykkään äijästä yli kaiken, mutta eikä kestä pleijaripaineita vai mikä vaivaa?
Joo, no se olikin tarkoitus olla huumoria. Olen itsekin nykyään etä. Siksi pääsee hallillekin niin harvoin. Onneksi olin tänään.Totta turiset, mutta löytyyhän niitä Suomesta fudiksen puolelta esim. Manchester Unitedin kannattajia.
Mutta sä ootkin Etäilves.
Ranska on paska maa.Viimeinen neljästä paikalla nähdystä pelistä tällä kaudella: kolme tappiota (Dragons, Tappara, KalPa) ja nyt lopultakin voitto.
Helkkari, ei itselleni tämän hienompaa tunnetta olekaan. Se vuoristorata, kun luulin Suomen olevan sairaalassa pää irti ja suolet pellolla, sitten Ikosen johtomaali. Heikkoa ylivoimaa, vastustajan tasoitus ja johto: katastrofi, kaikki lopussa, haudatkaa minut johonkin. Virtanen tasoittaa, ei voi olla totta, elän sittenkin. Vieläkin YV sakkaa, KalPan maali lähellä, ei Herran pieksut.
Jatkoaika, juna lähdössä. Missä mä nukun? Mitä hemmettiä, pelataan nyt ensin. Suomi tekee. Clendening riemastuu. Ilves murisee, itse en voi: kurkku on riehumisesta taas paskana.
Kiitos Ilves, loput pelit taas etänä, saatanan Ranska.
No minä kehun! Oli niin kiva katsoa sitä positiivista fiilistä häneltä alkujäillä ja erien alussa, kun hyväntuulisena höpötteli siinä vaihtoaitiossa naapurin kanssa. Tsemppasi kavereita ja potkii positiivisuudella eteenpäin. Samoin se työnteko, mitä tekee kentällä. Laittaa itsensä likoon ja yrittää, eikä anna periksi. Ja tietty pää kesti, eikä kädet tutissut oikealla hetkellä.Kehukaas nyt vähän Saviakin. Hyvä peli kaikkiaan ja aivan hellvatin tärkeä tasoitus