Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Perus rokulipäivä.Ilves panttaa kokoonpanoja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perus rokulipäivä.Ilves panttaa kokoonpanoja
Siä vaan hierotaan Nädeä kuntoon, että voidaan lyödä nimi sisään.Ilves panttaa kokoonpanoja
Siellä on niin monta poissaoloa että yritetään raapia neljää täyttä kenttää kasaan…Siä vaan hierotaan Nädeä kuntoon, että voidaan lyödä nimi sisään.
En saa toisenkaan parin kokoonpanoja auki, eli tuskin siitä kyse?Rupee aina ahdistaan ku kestää noiden kokoonpanojen kanssa.
Eikös sika usein jotain yllättävää tapahdu tai jotain muutosta tuu alkuperäiseen suunnitelmaan jos venyy julkistaminen
Kyllä Ässät SaiPa pelin kokoonpano näkyy ja myös KalpanEn saa toisenkaan parin kokoonpanoja auki, eli tuskin siitä kyse?
Mulla näky kaikkien muiden kokoonpanot normaalisti Ilvestä lukuunottamattaEn saa toisenkaan parin kokoonpanoja auki, eli tuskin siitä kyse?
Kyllä Ässät SaiPa pelin kokoonpano näkyy ja myös Kalpan
Tätä olen vähän epäillyt, mun Veikkaussivu on lakannut toimittamasta näitä ollenkaan. Eli setä ei vaan osaa.Kyllä Ässät SaiPa pelin kokoonpano näkyy ja myös Kalpan
Tulosvedon kautta mene niin näkyyMinulla ei näy mobiilissa eikä verkkosivulla edes KalPaa.
Kaikkien muiden kokoonpanot näkyy itsellä normaalisti paitsi Ilveksen.En saa toisenkaan parin kokoonpanoja auki, eli tuskin siitä kyse?
Rupee aina ahdistaan ku kestää noiden kokoonpanojen kanssa.
Eikös aika usein jotain yllättävää tapahdu tai jotain muutosta tuu alkuperäiseen suunnitelmaan jos venyy julkistaminen?
Lammas ostettu Prisman kuoleman kärrystä. Oli punalappua -50%, näin säästyy Nättisen bonuksiin tarvittavat rahat.Ripulivirus kaikilla. Luovutusvoitto tulossa Kalpalle
Eiköhän siellä joku puolustaja ole tippunut, kun Soini ei ole junnujen matkassa.