Näin se palapeli alkaa vähitellen rakentumaan.Henri Jokiharju liittyy Leijoniin.
Saros loukkaantui viime viikolla ja on viikkoja sivussa. Ei ole kisoihin siis tulossa, mutta on kyllä niin iso kolaus Nashvillelle että parantaa noiden kahden muun kisaosakkeita kyllä tuntuvasti. Coloradossa olisi ollut valmiiksi haastetta jo ihan tarpeeksi.Toivotaan että Dallas ja Nashville putoaa änäristä nopeasti, kuten luulenkin, sieltä voisi tulla hyviä ukkoja.. Lindell ja Heiskanen olisi kova, Hintz myös.. Granlund ja Tolvanen, Saros.. ei ne kaikki tuu mutta kun ees osa.
Oikein. Oli pleijareissa täysi turhake, ja ollut aina MM kisoissa lapanen. Olen 100% varma ettei häntä enään missään vaiheessa oteta mukaan tuohon ryhmään. Ymmärrän täysin Jalosta. Kerrankin leijonat oikein valittu!Savinainen ei näköjään naapurista mahdu mukaan.
En nyt lähtis sanoo turhake vaan kyse on roolituksesta.Siel on nyt Björninen,Mäenalanen,Lammikko,Anttila tätä rouheempaa osastoa ja taas kärkikenttiin ei ole asiaa.Toisekseen eihän me tiedetä onko taustalla jotain loukkia tai muuta syytä.Oikein. Oli pleijareissa täysi turhake, ja ollut aina MM kisoissa lapanen. Olen 100% varma ettei häntä enään missään vaiheessa oteta mukaan tuohon ryhmään. Ymmärrän täysin Jalosta. Kerrankin leijonat oikein valittu!
Sekotatkohan nyt toiseen Veli-Mattiin? Savinainenhan oli yksi Tapparan parhaista pudotuspeleissä.Oikein. Oli pleijareissa täysi turhake, ja ollut aina MM kisoissa lapanen. Olen 100% varma ettei häntä enään missään vaiheessa oteta mukaan tuohon ryhmään. Ymmärrän täysin Jalosta. Kerrankin leijonat oikein valittu!
Oikein. Oli pleijareissa täysi turhake, ja ollut aina MM kisoissa lapanen. Olen 100% varma ettei häntä enään missään vaiheessa oteta mukaan tuohon ryhmään. Ymmärrän täysin Jalosta. Kerrankin leijonat oikein valittu!
Ja siinä sivussa pelaa koko ajan vastustajan ykköstä vastaan, ja pimentää sen täydellisesti!Savinainen oli pleijareissa täysi turhake? Ööh... joo.
Teki esim. eniten maaleja. 8kpl, Luoto ja Pyyhtiä toki pääsi samaan.
Se ja sama pelaako maajoukkueessa, mutta toivottavasti meilläkin pelaa ensi kaudella tuon tyylinen turhake, joka tekee pleijareissa eniten maaleja.
Ei voisi millään tavalla olla mahdollista. Itse olisin tehnyt tuplat mitä Mutanainen.Voisiko olla mahdollista, että jäsen KURITTAJA käytti tässä ilmaisussaan niinsanottua sarkasmia puhuessaan Vellu "pleijareissa 15 peliin 8 maalia" Savinaisesta?
Anteeksi taisin sekoittaa Veli-Matti Loiriin.Sekotatkohan nyt toiseen Veli-Mattiin? Savinainenhan oli yksi Tapparan parhaista pudotuspeleissä.
Vittasmäkeä vähän niinkun meinasin.Anteeksi taisin sekoittaa Veli-Matti Loiriin.