Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Tässä ovat Leijonien pelipaidat olympialaisiin
Leijonien olympiapaidat julkaistiin Tampereella.
Ihan tyylikkäät paidat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi nuo olympialaisten paidat on aina komeat ja mm-kisoissa hirveät rätit?![]()
Tässä ovat Leijonien pelipaidat olympialaisiin
Leijonien olympiapaidat julkaistiin Tampereella.www.is.fi
Ihan tyylikkäät paidat.
Toivottavasti Tsekkikään ei ota meiltä ketäänPendo ei haalinut ketään Liigasta maajoukkueeseen. Tästä pojot hänelle, edeltäjänsä tuppasi kuppaamaan kasan Liigapelaajia kesken Liigapelien
No ei me mitään menetetä jos siellä nyt Kučeřík lähtee. Pavlat tuskin menee tai jos menee, Mallipojulla pärjätään ihan hyvin.Toivottavasti Tsekkikään ei ota meiltä ketään
Otteluohjelma/lohkot on jo päätetty. Ei ole mahdollista.![]()
Täyskäännös! Venäläishiihtäjät pääsevät mukaan olympialaisiin
Venäjän valitus on hyväksytty.www.is.fi
Eihän tää nyt meinaa sitä, että pian Putinin velikulta Ovechkin on meitä vastassa alkusarjassa. Vielä puhutaan vain hiihtäjistä mutta mutta
Juu näin oli.. vaikka nyt olis ottanutkin liigasta niin ei kyllä Ipasta ketään olis mahtunut.Pendo ei haalinut ketään Liigasta maajoukkueeseen. Tästä pojot hänelle, edeltäjänsä tuppasi kuppaamaan kasan Liigapelaajia kesken Liigapelien
Pavlat ja Kucerik Tsekin joukkueeseen Sveitsin EHTlle.
Eli missaavat 2 peliä. Tupla Kookoo.
Ehkä mulla silmät haritti mut en löytänyt kuin 2 entistä IpaaJa neljä Ex Ilvestä. Ohhoh
Onhan siellä myös Rousek ja Stransky.Ehkä mulla silmät haritti mut en löytänyt kuin 2 entistä Ipaa
Gazda ja Kodytek.
Lukas RousekEhkä mulla silmät haritti mut en löytänyt kuin 2 entistä Ipaa
Gazda ja Kodytek.
Matej Stransky.Onhan siellä myös Rousek ja Stransky.
Millon Rousek on Ipassa pelannuLukas Rousek![]()
Pavlat ja Kucerik Tsekin joukkueeseen Sveitsin EHTlle.
Eli missaavat 2 peliä. Tupla Kookoo.
Tietäjät tietääMatej Stransky.
Lasketaan myös melkein Ilveksessä pelanneetMillon Rousek on Ipassa pelannu![]()
Ei ole pelannut, mutta Tillu sanoi launchissa, että sopimus oli jo tehtynä. Kyllä sen jo ainakin pilke silmäkulmassa voi laskea ex-Ilvekseksi.Millon Rousek on Ipassa pelannu![]()