Scotty Bowman
Guest
Suomen kaatajat Arto Ruotanen, Janne Niinimaa ja Atte Ohtamaa. Näitä sai/saa edelleen (Ohtamaa) sydän kurkussa seurata.
Juu meikäläistäkin alko vähän ihmetyttään kun ei ollut Slovakian pakkiparissa L. Visnovskyä. Venäjän hyökkäykseksi laittaisin itse jotain luokkaa Ovechkin-Fedorov-Mogilny/BureMelkoinen asiantuntijaraati ollut valintoja tekemässä, jos kerran Slovakian toiseksi pakiksi on nimetty Vladimir Visnovsky. Mahtaakohan tällainen kaveri olla koskaan edes pelannut Slovakian maajoukkueessa? Lubomir Visnovsky olisi meriiteiltään jo oiva valinta. Myös Venäjän valinnoissa mm. Malkin on täyttä huumoriosastoa, kun miettii, ketä tuolta on ulos jäänyt.
Ok, mutta kyllä itse pistäisin Fedorovin Malkinin tilalleVenäjän kohdalla on otettu huomioon myös Neuvostoliitto, ja kun sieltä löytyy sellaisia hyökkääjätähtiä kuin Firsov, Mihailov, Petrov, Maltsev, Krutov, Makarov, Larionov, Aleksandrov ja Starshinov, niin valinta ei ole helppo tehtävä.
Slovakia
Vlado Dzurilla - Vladimir Visnovsky, Zdeno Chara - Moroslav Satan, Peter Statny, Zigmund Palffy
Eikös jossakin (en nyt muista tarkalleen mistä lähteestä luin) Kale ilmoitti ettei Valko-venäjälle tulisi mennä, mutta Fasel uhoaa että mennään.Jos EU asettaa Valko-Venäjälle pakotteita, aika vaikeaa Kalen on kaverinsa Faselin kanssa enää uida vastavirtaan.
EHT ei kiinnosta, löysää läpsyttelyä.Tälle(kin) kaudelle tekisi hyvää skipata MM-kisat, ihan sen takia ettei EHT:a läpsyteltäisi. Tosin Liigan aikatauluun EHT on jo kai tungettu?
Moni varmaan eri mieltä, mutta oma kiinnostus maajoukkuepelejä kohtaan on nolla.
Aivan samaa mieltä mm-kisojen suurin ongelma on se että niitä on aivan liikaa joka harmiksi aiheuttaa sen että turnaus menettää arvoa ja parhaiden pelaajien kiinostus osallistua myös laskee. Lähinnä itse odottelen sitä että jos olympialaisiin saadaan ne parhaat änäri pelaajat.Tälle(kin) kaudelle tekisi hyvää skipata MM-kisat, ihan sen takia ettei EHT:a läpsyteltäisi. Tosin Liigan aikatauluun EHT on jo kai tungettu?
Moni varmaan eri mieltä, mutta oma kiinnostus maajoukkuepelejä kohtaan on nolla.