Tampere Maple Leafs
Luottopelaaja
Latvia pistää hienosti kampoihin Kanadalle!
Edit: Latvia vei rankkareilla! Aivan mieletön kiakkopeli.
Edit: Latvia vei rankkareilla! Aivan mieletön kiakkopeli.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli kyllä joo aika turha ja siitä käänty ja maaliMitähän Kiiskinen koitti tuolla syötöllään saavuttaa hyökkäyssinisellä
Sentään eivät nuorempia, se vasta hävettääkinHäiritsevää kun nämä U20-pelaajat ovat allekirjoittaneen kanssa samanikäisiä.
Tanssin Veeti Väisäsen kanssa samaan aikaan samassa paikassa vanhojen tanssit.
Nää on pahoja paikkoja. Jonain päivänä tajuat yhtäkkiä, että kannattamassas KooKoossa kaikki pelaajat on sua nuorempia.Häiritsevää kun nämä U20-pelaajat ovat allekirjoittaneen kanssa samanikäisiä.
Tanssin Veeti Väisäsen kanssa samaan aikaan samassa paikassa vanhojen tanssit.
On täällä nuori porukka. Kaikki Liiga-pelaajat on mua nuorempiaNää on pahoja paikkoja. Jonain päivänä tajuat yhtäkkiä, että kannattamassas KooKoossa kaikki pelaajat on sua nuorempia.
Sentään eivät nuorempia, se vasta hävettääkin![]()
Näille on aikansa. Elämässä ei ole vielä tullut ikäkriisiä vastaan, kyllä siitä on itsekin tietoinen että tässä ollaan aika nuorta verta. Nämä kundit edustavat kuitenkin Suomea ja saavat tästä hyvän stepin kohti ammattilaisuriaan. Tässä minä kuitenkin kotisohvalla loikoilen ja kuuntelen musaa kun katson kun nämä ikätoverit siellä tekevät jotain siistiä ja merkityksellistä.Nää on pahoja paikkoja. Jonain päivänä tajuat yhtäkkiä, että kannattamassas KooKoossa kaikki pelaajat on sua nuorempia.
Sain Jatkoaikaan tunnarit juuri kun olin täyttänyt 16 vuotta. Silloin kaikki Liiga-pelaajat olivat minua vanhempia.On täällä nuori porukka. Kaikki Liiga-pelaajat on mua nuorempia![]()