Ei kyllä voi ymmärtää miten Oskari Saari saa selostaa kiekkoa millään tasolla saati nyt muutenkaan yhtään mitään. Todella rasittava kaveri joka ei kyllä kiekosta ymmärrä pätkääkään.
Ei kyllä voi ymmärtää miten Oskari Saari saa selostaa kiekkoa millään tasolla saati nyt muutenkaan yhtään mitään. Todella rasittava kaveri joka ei kyllä kiekosta ymmärrä pätkääkään.
Rimpinen on kyllä seuraava supertähti maalivahti rintamalla. Espoossa saatetaan odottaa ukkoa pian takaisin, miehen lähdön jälkeen 5:een peliin 4 pojoa..Huomaa, että tuo Espoon "ilmapallo" on hiukan tyhjentynyt, kun tähti on poissa.
Itekki oon totaalinen ammattilainen ja olin samaa mieltä molemmista tilanteista. Tai siis että potkuna ois ollu perusteitakin hylätä mutta veskarin häirintänä ei si millään
Itekki oon totaalinen ammattilainen ja olin samaa mieltä molemmista tilanteista. Tai siis että potkuna ois ollu perusteitakin hylätä mutta veskarin häirintänä ei si millään
Ei hylätty potkuna nykysäännöillä, koska luistimen liike katsottiin luonnolliseksi. Veskarin estämiseksi meni, koska luistimella työntää patjaa. Nykyään tosi pienellä tulee noita estämisiä jos vaikuttaa veskarin torjuntatyöskentelyyn osumalla varusteisiin.
Tuomarit eivät pelitilanteessa huomanneet estämistä joten eivät sitä tarkistaneet ennen haastoa vaan pelkän potkun.