Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tämä. Jumalauta on raskas.Ei kyllä voi ymmärtää miten Oskari Saari saa selostaa kiekkoa millään tasolla saati nyt muutenkaan yhtään mitään. Todella rasittava kaveri joka ei kyllä kiekosta ymmärrä pätkääkään.
Itekki oon totaalinen ammattilainen ja olin samaa mieltä molemmista tilanteista. Tai siis että potkuna ois ollu perusteitakin hylätä mutta veskarin häirintänä ei si milläänHauska ja todellisten ammattilaisten paikka tuo Jatkoaika.
Aivan kaikki väärässä kun sanoivat että 4-0 maali oli potku = maali hyväksyttiin.
Sen jälkeen kaikki sanoo että ei ole maalivahdin häirintä = on tuomarien mukaan maalivahdin häirintä ja maali hylätään.
Ei hylätty potkuna nykysäännöillä, koska luistimen liike katsottiin luonnolliseksi. Veskarin estämiseksi meni, koska luistimella työntää patjaa. Nykyään tosi pienellä tulee noita estämisiä jos vaikuttaa veskarin torjuntatyöskentelyyn osumalla varusteisiin.Itekki oon totaalinen ammattilainen ja olin samaa mieltä molemmista tilanteista. Tai siis että potkuna ois ollu perusteitakin hylätä mutta veskarin häirintänä ei si millään![]()