Maaotteluseuranta

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Ei kyllä voi ymmärtää miten Oskari Saari saa selostaa kiekkoa millään tasolla saati nyt muutenkaan yhtään mitään. Todella rasittava kaveri joka ei kyllä kiekosta ymmärrä pätkääkään.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Mikkolan huulilta luettuna huusi dumarille "ookkonää ihan pölijä"

FightBackIpa

Luottopelaaja
Rimpinen on kyllä seuraava supertähti maalivahti rintamalla. Espoossa saatetaan odottaa ukkoa pian takaisin, miehen lähdön jälkeen 5:een peliin 4 pojoa..Huomaa, että tuo Espoon "ilmapallo" on hiukan tyhjentynyt, kun tähti on poissa.

ipa1970

Luottopelaaja
On se kettumainen harmi että tuo rautiainen hukattiin naapuriin.
Nuorten paras kenttäpelaaja ja on pelisilmää ja käsiä.

Ikurin Vire

Uudet jaot.

Ikurin Vire

Ai se olikin kaikkien käänteiden jälkeen kassarin häirintä eikä potkumaali :D :D

Battery

Luottopelaaja
Hauska ja todellisten ammattilaisten paikka tuo Jatkoaika.

Aivan kaikki väärässä kun sanoivat että 4-0 maali oli potku = maali hyväksyttiin.

Sen jälkeen kaikki sanoo että ei ole maalivahdin häirintä = on tuomarien mukaan maalivahdin häirintä ja maali hylätään.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Hauska ja todellisten ammattilaisten paikka tuo Jatkoaika.

Aivan kaikki väärässä kun sanoivat että 4-0 maali oli potku = maali hyväksyttiin.

Sen jälkeen kaikki sanoo että ei ole maalivahdin häirintä = on tuomarien mukaan maalivahdin häirintä ja maali hylätään.
Itekki oon totaalinen ammattilainen ja olin samaa mieltä molemmista tilanteista. Tai siis että potkuna ois ollu perusteitakin hylätä mutta veskarin häirintänä ei si millään :D

Meklari

Luottopelaaja
Itekki oon totaalinen ammattilainen ja olin samaa mieltä molemmista tilanteista. Tai siis että potkuna ois ollu perusteitakin hylätä mutta veskarin häirintänä ei si millään :D
Ei hylätty potkuna nykysäännöillä, koska luistimen liike katsottiin luonnolliseksi. Veskarin estämiseksi meni, koska luistimella työntää patjaa. Nykyään tosi pienellä tulee noita estämisiä jos vaikuttaa veskarin torjuntatyöskentelyyn osumalla varusteisiin.

Tuomarit eivät pelitilanteessa huomanneet estämistä joten eivät sitä tarkistaneet ennen haastoa vaan pelkän potkun.

Ikurin Vire

Eiköhän taio Suomipojan suihkuun tuosta puhtaasta taklauksesta.

Ikurin Vire

hahhaa :D

Luikaus

Luottopelaaja
Naurettavaa