Maaotteluseuranta

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Kuten Huuhtanen itse sanoi, leijonien 1.maalin veto epäonnistui selkeästi. Yritti ylös, lähtikin täysin jäitä pitkin. Nuo ovat tosi pahoja molarille.

Sen sijaan Suomelan 2.maali oli totaalihörppy kyllä. Lirui kainalosta hiljalleen maaliviivan yli.

3.maalissa Jääskä tarjoili minusta puolivahingossa suoraan Erholtzille, joka oli täysin vapaana. Suoraan onetimerista lähelle tolppaa patjan yli sisältäen vielä maskia, paha torjuttava.

Voi olla, että ”kotona” tutulla areenalla ja 2.majupeli vasta, niin hieman hermoilee, kun kiekot pomppii.

Laitetaan nyt jotain rajaa kuitenkin tuolle paskan jakamiselle meitin molareille. Kyllä hemmetin harvassa ovat pelit, joista voidaan sanoa, että molareihin kaaduttiin. Ja itse olen nähnyt paikan päällä Kärppä-matsia lukuun ottamatta kaikki muut.

Puolustus on ollut etenkin tässä 2.erässä todella heikkoa, miehiä vapaana maalin edessä jatkuvasti.

Taponen ei ainakaan ole ollut tippaakaan Malekia parempi.

Taululla 3-5.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Torski

Tähtipelaaja
Jaa Roki kasvatti tuo Vozenilek.

Tuon voisi Tillu naarata ensi kaudeksi tänne. Menee näköjään mielellään maalin eteen.

Okafani

Luottopelaaja
Onhan erikoinen peli seurata. Jännittää Malekin puolesta. Oskari "pikku kakkonen" on myös saanut kovuutta otteisiinsa, luistelu ihailtavaa katsottavaa edelleen.
Outoa, kun tsekkien maalit eivät edes harmita, mikäli Friman tai Laaksonen eivät ole takaiskujen aikana kentällä.
Taitaa värilasit nyt olla vahvasti mukana seurannassa?