Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sillä oletuksella ainakin, että säännöt nykyään on mallia, että ei saa molariin koskeaOsu joo, mun mielestä ihan ok hylky. Näytti kuvasta siltä, että yritti siinä jo liikkua, kun maila luistimissa. Studiossa sepot ihan kuutamolla, ei vissiin ole ikinä luistelleet.
Ainoa karmea farssi seisoo kyllä tuolla sinipaitasten penkin takana.Vaikka haluankin Tsekin/Pavlatin voittoa niin olihan tämä hylky nyt karmea farssi![]()
Liigan säännöillä selvä hylky koska selkeä kontakti ennen maalia. Mut näytti kyllä että kompuroi ihan itse vaikka maila osuikin luistimeen. Maila oli jo hetken irti ja näytti että luistin vaan tökkäsi jäähän kun lähti poikittain.Osu joo, mun mielestä ihan ok hylky. Näytti kuvasta siltä, että yritti siinä jo liikkua, kun maila luistimissa. Studiossa sepot ihan kuutamolla, ei vissiin ole ikinä luistelleet.
Joo, mut kyl tuosta helposti tasapaino menee, joka vaikeuttaa liikkeelle lähtöä. Vaikeehan tuosta on sanoa, että mitä liikkeitä yritti tehdä tai ennakoida siinä kun keppi oli luistimissa.Liigan säännöillä selvä hylky koska selkeä kontakti ennen maalia. Mut näytti kyllä että kompuroi ihan itse vaikka maila osuikin luistimeen. Maila oli jo hetken irti ja näytti että luistin vaan tökkäsi jäähän kun lähti poikittain.
Yritti varmaan liukua maalin ohi toiseen kulmaukseen.Joo, mut kyl tuosta helposti tasapaino menee, joka vaikeuttaa liikkeelle lähtöä. Vaikeehan tuosta on sanoa, että mitä liikkeitä yritti tehdä tai ennakoida siinä kun keppi oli luistimissa.
Pavlatilla kävi kyllä melkoinen joulu, että tuo hylättiin. Kaatui lopulta ihan itse kyllä.Näin Ilves silmin peli ei kiinnostanut pätkääkään, mutta onhan tuo Pavlatin kompurointi ja jatkuvat ohiliukumiset todella huolestuttavaa.

Mikähän mahtaa olla muuten kyseisen hupiukon saldo maajoukkuepeleistä tässä pestissä? Näin mutulla väittäisin että tappioita aika paljon enemmän kuin voittoja.Ainoa karmea farssi seisoo kyllä tuolla sinipaitasten penkin takana.
Pavlatilla kävi kyllä melkoinen joulu, että tuo hylättiin. Kaatui lopulta ihan itse kyllä.
Itseäkin kiinnosti niin tsekkasin. Nopealla vilkaisulla 19 voittoa ja 14 tappiota.Mikähän mahtaa olla muuten kyseisen hupiukon saldo maajoukkuepeleistä tässä pestissä? Näin mutulla väittäisin että tappioita aika paljon enemmän kuin voittoja.