Maaotteluseuranta

Ruotsi ei olisi ansainnut voittaa. Oli selkeästi huonompi tasakentällisin, mutta Suomelle tarjottiin jatkoajallakin ihan tarjottimella, mutta ei kelvannut.

Paikat oli täysin mennä finaaliin. Hemming oli kyllä turnauksen paskin pelaaja ainakin odotuksiin nähden. Ei mitään annettavaa isoissa peleissä!
Hävisi kyllä kuvasta ihan kokonaan. Koskiko kiekkoonkaan muutoin, kuin ylivoimalla.

Joo todella ponnettomia oli rankkarit molemmilla. Suomella varsinkin todella hitaita ja ennalta arvattavia ratkaisuja. Pitäisi kovalla vauhdilla mennä.

Joo todella ponnettomia oli rankkarit molemmilla. Suomella varsinkin todella hitaita ja ennalta arvattavia ratkaisuja. Pitäisi kovalla vauhdilla mennä.
Pojat kattonu vähe änäriä kun pitää laidan kautta hiipien kuljettaa lähes paitsioon.

Hemming voi muuttaa Ruotsiin ja hakea Norjan kansalaisuutta.

Ei kyllä pysty ymmärtämään näitä rankkareita joissa annetaan maalivahdille iso etu jo sillä, että ihan itse tarkoituksella luistellaan kävelyvauhdilla. Yhä yleistyvä trendi. En kyllä usko vaikka mitä käppyröitä joku toisi eteen, että tuo on muka parempi ja tuloksellisempi tapa kuin mennä kovalla vauhdilla.

Tai sitten se on parempi tapa ihan maailman tyyliin TOP10-tason käsillä, mutta ei todellakaan pikkupojissa tai SM-liigassa.

"Suomi ei pelaa finaalissa, millainen pettymys tämä on sinulle Lauri Mikkola"

Ei vittu näitä toimittaja Timo Kunnarin kysymyksiä.

Välilä ei ollut mulle tuttu ennen turnausta. Paitsi nimenä. Kaverihan uskalsi pelata näissä kovissa peleissä. Oli varma kiekolla ja ratkaisi pääsyn välieriin. Ainakin mulle todella positiivinen yllätys nämä kaverin otteet.

Takaisin