Makea maali vielä kun toisessa päässä meni läpi jäähy :D. Välillä näinkin päin Missä tilanteessa?
mailapoika Rivipelaaja Viestejä 85 31 Joulukuu 2023 #1 161 Torski sanoi: Makea maali vielä kun toisessa päässä meni läpi jäähy . Välillä näinkin päin Laajenna klikkaamalla Missä tilanteessa?
Torski sanoi: Makea maali vielä kun toisessa päässä meni läpi jäähy . Välillä näinkin päin Laajenna klikkaamalla Missä tilanteessa?
mailapoika Rivipelaaja Viestejä 85 31 Joulukuu 2023 #1 162 Hämeenahon ensimmäinen piste tähän turnaukseen ja toinen piste tänään.
Torski Tähtipelaaja Viestejä 11 844 31 Joulukuu 2023 #1 163 mailapoika sanoi: Missä tilanteessa? Laajenna klikkaamalla Stransky kaatoi Ruotsipojan
Lippu liehuu näin Luottopelaaja Viestejä 1 398 31 Joulukuu 2023 #1 164 Torski sanoi: Makea maali vielä kun toisessa päässä meni läpi jäähy . Välillä näinkin päin Laajenna klikkaamalla Maila osui ainoastaan kiekkoon
Torski sanoi: Makea maali vielä kun toisessa päässä meni läpi jäähy . Välillä näinkin päin Laajenna klikkaamalla Maila osui ainoastaan kiekkoon
Jäähykuningas18 Luottopelaaja Viestejä 5 657 31 Joulukuu 2023 #1 166 Torski sanoi: Stransky kaatoi Ruotsipojan Laajenna klikkaamalla Ei ollu kyllä yhtään mitään siinä. Yritti pelata kiekkoa ja svedu nostii mailaa. Sitten törmäilivät keskenään. Ja voisiko noista pelaajista puhua heidän omilla nimillään? Edustavat suomea ja ovat varmaan sen ansainneet?
Torski sanoi: Stransky kaatoi Ruotsipojan Laajenna klikkaamalla Ei ollu kyllä yhtään mitään siinä. Yritti pelata kiekkoa ja svedu nostii mailaa. Sitten törmäilivät keskenään. Ja voisiko noista pelaajista puhua heidän omilla nimillään? Edustavat suomea ja ovat varmaan sen ansainneet?
Puujalka Luottopelaaja Viestejä 2 949 31 Joulukuu 2023 #1 167 Juu hidastus näyttikin ettei mitään jäähyn aihetta ollut. Oon niin ilonen meiän Jampan puolesta, teki nannaa.
Juu hidastus näyttikin ettei mitään jäähyn aihetta ollut. Oon niin ilonen meiän Jampan puolesta, teki nannaa.
mailapoika Rivipelaaja Viestejä 85 31 Joulukuu 2023 #1 168 Puujalka sanoi: Juu hidastus näyttikin ettei mitään jäähyn aihetta ollut. Oon niin ilonen meiän Jampan puolesta, teki nannaa. Laajenna klikkaamalla Niimpä! Jes
Puujalka sanoi: Juu hidastus näyttikin ettei mitään jäähyn aihetta ollut. Oon niin ilonen meiän Jampan puolesta, teki nannaa. Laajenna klikkaamalla Niimpä! Jes
Lippu liehuu näin Luottopelaaja Viestejä 1 398 31 Joulukuu 2023 #1 170 Lopetettaispa tää 3v3 hassuttelu
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 2 955 31 Joulukuu 2023 #1 171 Eka veto meni läpi Suomi vetelee pelkästään patjoihin
Kanuuna66 Luottopelaaja Viestejä 2 857 31 Joulukuu 2023 #1 172 kävi miten kävi, turnauksen paras peli Suomelta. Nouseva käyrä.
Kanuuna66 Luottopelaaja Viestejä 2 857 31 Joulukuu 2023 #1 173 Sieltä on joku valmennuksen ”tietäjä” kertonut että ampukaa putkista
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 31 Joulukuu 2023 #1 175 Mikkola karjas Heleniukselle "harhauta" ja heti kiekko pussissa, on se velho.