IhanJuniori
Junioripelaaja
Mulla alkaa oleen ihan ohuen ohut man(boy)crush tohon Lekkerimäkiin.Ruotsi kaventaa toisen erän loppuun yv:llä 3-2.
Mulla alkaa oleen ihan ohuen ohut man(boy)crush tohon Lekkerimäkiin.Ruotsi kaventaa toisen erän loppuun yv:llä 3-2.
Lehtinen nosti twitterissä ihan hyvän pointin tänään.On toi yksilötaito hei vähän eri tasolla kun meidän pojilla.
Sanotaanko, että odottaisin liiton systeemiin jotain muutosta, koska ei tuo systeemi tuota tollasia superjunnuja kuin nämä Lekkerimäki, Sandin-Pellikka ja Östlund osoittavat.
Jotain ne tekee vaan perkeleen hyvin eri tavalla kuin me.
Jep, enkä mä sillä, aina niitä pomppaa, mutta kyllä ne on superlahjakkuuksia tai sitten harjoitelleet itsensä omalla ajalla, kuten tietysti huippujen kuuluu.Lehtinen nosti twitterissä ihan hyvän pointin tänään.
Viimeiseen neljään vuoteen suomella on ykköskierroksen varauksia saman verran kun itävallalla.
Kyllä luit oikein. Saman verran ykköskierroksen varauksia kun itävallalla.
Jotain tarttis tehdä.
Tähän on tullut muutos viimeisen parin vuoden aikana. Tai näin ainakin tampereella molemmissa seuroissa.Mutta sehän on selvää mitä Suomessa runkataan jo 12-vuotiaasta, sitä taktiikkaa ja minimoidaan virheitä, pelätään epäonnistumista.
Toki ensi draftiinhan Suomalaisia on rankattu ykköskierrokselle kaikissa rankingeissa vähintään kolme jätkää. Joissain jopa kuusi.Lehtinen nosti twitterissä ihan hyvän pointin tänään.
Viimeiseen neljään vuoteen suomella on ykköskierroksen varauksia saman verran kun itävallalla.
Kyllä luit oikein. Saman verran ykköskierroksen varauksia kun itävallalla.
Jotain tarttis tehdä.
Hyvä, hyvä, niin sen pitääkin. Ihmislapsen kehitys noissa tapahtuu juuri tossa herkässä iässä, eli hedelmää toivottavasti kantaa sitten muutaman vuoden päästä.Tähän on tullut muutos viimeisen parin vuoden aikana. Tai näin ainakin tampereella molemmissa seuroissa.
Nyt on lajitaidot keskiössä.
"Mitäs vittua Lancaster tuolla tekee"Tykkään kyllä tosta Lancasterin oranssista peruukista tuolla jenkkien vaihtopenkin takana.
Näissä junnu kisoissa voidaan käydä tarkistaan videolta tälläinkin.Tätä en ymmärrä. Tuomari ei nää livenä tilannetta mutta menevät katkolla videolle kun pelaaja näyttää että naama on auki. Sitten antavat( oikeutetusti) jäähyn. Livenähän tuo olisi pitänyt nähdä mutta kukaan ei nosta kättään