Maaotteluseuranta

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
Dosty pisti luukut kiinni.

Ketä yllättää? Ei ainakaan Karhu Korhosta...

Olispa hieno saada toi muuri vielä Ilvekseen joskus kymmenen vuoden päästä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Dosty pisti luukut kiinni.

Ketä yllättää? Ei ainakaan Karhu Korhosta...

Olispa hieno saada toi muuri vielä Ilvekseen joskus kymmenen vuoden päästä.
Dostal taisi muuten olla aika karmea rankkareissa kun meillä oli. No nyt sekin heikkous paikattu.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 472
"Tyylikäs". Oli kyllä väistö ja siitä olisi rangaistuksenkin voinut antaa. Tuollainen mörssäri ei uskalla ottaa taklausta vastaan :D
Olis varmaan pitänyt kirjottaa tyylikäs lainausmerkkeihin. Olihan toi ihan munaton kyykkäys, eikä se mitään väistänyt.

Munaton ja häpeällinen suoritus pelaajalta joka itse vetelee joka kerta harmaalla-alueella omat niittinsä. Rotta mikä rotta sen mitä änäriä olen seurannut niin eipä tule yllätyksenä.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 296
Eli lyöt vedon kiinni? Maksan tuplana jos Suomi ei onnistu tekemään maalia tässä turnauksessa, mutta sulle riittää se tonni.

Onko lyöty lukkoon?
Vaikka olettamukseni onkin vielä kiinni ja tonni kutkuttelisi, niin miten olisi siivet plus olut Arenalla että Suomi ei ole Top3 joukkue maalimäärässä turnauksen loputtua?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
Vaikka olettamukseni onkin vielä kiinni ja tonni kutkuttelisi, niin miten olisi siivet plus olut Arenalla että Suomi ei ole Top3 joukkue maalimäärässä turnauksen loputtua?
Älä rupea nössöilemään. Ihan itse pistit tämän haasteen tulille. Jos Suomi ei tee yhtään maalia tässä turnauksessa, kuten käskit pistämään talteen. Haastan sinut tähän 2/1 suhteella.

Maksan sun tilille 2000e jos näin käy. Mulle riittää se tonni.

Tämä on nyt ihan susta kiinni. Pitääkö keventää panoksia?
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 294
Älä rupea nössöilemään. Ihan itse pistit tämän haasteen tulille. Jos Suomi ei tee yhtään maalia tässä turnauksessa, kuten käskit pistämään talteen. Haastan sinut tähän 2/1 suhteella.

Maksan sun tilille 2000e jos näin käy. Mulle riittää se tonni.

Tämä on nyt ihan susta kiinni. Pitääkö keventää panoksia?
Nyt on niin maukas tarjous, että @Eetu Fucking Mäkiniemi kannattaa äkkiä tarttua ennen kuin se viedään käsistä. 2,0 kertoimella Suomi alle 0,5 maalia kaikissa lopuissa peleissä. Näin hyvää tarjousta ei saa mistään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
Nyt on niin maukas tarjous, että @Eetu Fucking Mäkiniemi kannattaa äkkiä tarttua ennen kuin se viedään käsistä. 2,0 kertoimella Suomi alle 0,5 maalia kaikissa lopuissa peleissä. Näin hyvää tarjousta ei saa mistään.
Niinpä. Kaikki pidempään täällä foorumilla majailleet vielä tietävät, että meikäläinen maksaa velkansa. Vaikka kertaalleen voittaessani kävi siten, että palstatoveri hävisi kuin pieru Saharaan.

Nyt on ihan ainutlaatuinen paikka @Eetu Fucking Mäkiniemi . 2 suhteen yhteen. Ole mies, äläkä länkytä tyhjää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös