Suomen peli on kyllä aivan sekaisin
Toppapöksy666 Luottopelaaja Viestejä 4 494 20 Toukokuu 2024 #2 383 Anteron sanoin ”väääkevä” alku Tanskalta.
4ever1 Luottopelaaja Viestejä 2 084 20 Toukokuu 2024 #2 388 Lehtonen vetää ilman maskia suoraan logoon...taidokasta
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 220 20 Toukokuu 2024 #2 389 Ihmettelen ettei esim Turunen mahtunu ryhmään, jolla olis ollu ainaki kuuma lapa. Ainakaan Liigassa ei tutissu paikoissa.
Ihmettelen ettei esim Turunen mahtunu ryhmään, jolla olis ollu ainaki kuuma lapa. Ainakaan Liigassa ei tutissu paikoissa.
Postipate Luottopelaaja Viestejä 1 526 20 Toukokuu 2024 #2 390 VärienTunnustaja sanoi: Ihmettelen ettei esim Turunen mahtunu ryhmään, jolla olis ollu ainaki kuuma lapa. Ainakaan Liigassa ei tutissu paikoissa. Laajenna klikkaamalla Piti ottaa Jormakka
VärienTunnustaja sanoi: Ihmettelen ettei esim Turunen mahtunu ryhmään, jolla olis ollu ainaki kuuma lapa. Ainakaan Liigassa ei tutissu paikoissa. Laajenna klikkaamalla Piti ottaa Jormakka
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 621 20 Toukokuu 2024 #2 391 Puljujärvi ja Anttila kaksi kankeinta pelaajaa, mitä tiedän.
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 220 20 Toukokuu 2024 #2 393 Postipate sanoi: Piti ottaa Jormakka Laajenna klikkaamalla Niin, sit ihmetellään kun ei tehoja synny
Kanuuna66 Luottopelaaja Viestejä 2 926 20 Toukokuu 2024 #2 394 Muuten hyvä läpiajo mutta ratkaisu jäi tekemättä
Toppapöksy666 Luottopelaaja Viestejä 4 494 20 Toukokuu 2024 #2 395 Saako kannustaa Tanskaa vai muilutetaanko mut rajalle?
Postipate Luottopelaaja Viestejä 1 526 20 Toukokuu 2024 #2 396 Toppapöksy666 sanoi: Saako kannustaa Tanskaa vai muilutetaanko mut rajalle? Laajenna klikkaamalla Itse haluaisin kanssa. En vaan pysty
Toppapöksy666 sanoi: Saako kannustaa Tanskaa vai muilutetaanko mut rajalle? Laajenna klikkaamalla Itse haluaisin kanssa. En vaan pysty
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 818 20 Toukokuu 2024 #2 397 Toppapöksy666 sanoi: Saako kannustaa Tanskaa vai muilutetaanko mut rajalle? Laajenna klikkaamalla Epäisänmaallinen sika! *hymiö* Puola johtoon Kazakstania vastaan. Kolme pistettä kun ottavat niin säilyvät A-sarjassa ja Kazakstan voi mennä jatkamaan niitä pihapelejään Venäjän sekä Valko-Venäjän kanssa.
Toppapöksy666 sanoi: Saako kannustaa Tanskaa vai muilutetaanko mut rajalle? Laajenna klikkaamalla Epäisänmaallinen sika! *hymiö* Puola johtoon Kazakstania vastaan. Kolme pistettä kun ottavat niin säilyvät A-sarjassa ja Kazakstan voi mennä jatkamaan niitä pihapelejään Venäjän sekä Valko-Venäjän kanssa.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 621 20 Toukokuu 2024 #2 398 Tanska ei tunnu pääsevän yhtään peliin mukaan.
Toppapöksy666 Luottopelaaja Viestejä 4 494 20 Toukokuu 2024 #2 399 Postipate sanoi: Itse haluaisin kanssa. En vaan pysty Laajenna klikkaamalla Niin, mää ”kannustan” Tanskaa tässä. Mulle siis aivan se ja sama miten tässä käy, mutta voisi tehdä ihan hyvää Suomelle jäädä lohkovaiheeseen.
Postipate sanoi: Itse haluaisin kanssa. En vaan pysty Laajenna klikkaamalla Niin, mää ”kannustan” Tanskaa tässä. Mulle siis aivan se ja sama miten tässä käy, mutta voisi tehdä ihan hyvää Suomelle jäädä lohkovaiheeseen.
Postipate Luottopelaaja Viestejä 1 526 20 Toukokuu 2024 #2 400 Toppapöksy666 sanoi: Niin, mää ”kannustan” Tanskaa tässä. Mulle siis aivan se ja sama miten tässä käy, mutta voisi tehdä ihan hyvää Suomelle jäädä lohkovaiheeseen. Laajenna klikkaamalla En haluaisi itse, Ilveksen tippuminen riittää jo. En halua kahta pettymystä tähän kauteen
Toppapöksy666 sanoi: Niin, mää ”kannustan” Tanskaa tässä. Mulle siis aivan se ja sama miten tässä käy, mutta voisi tehdä ihan hyvää Suomelle jäädä lohkovaiheeseen. Laajenna klikkaamalla En haluaisi itse, Ilveksen tippuminen riittää jo. En halua kahta pettymystä tähän kauteen