yellowgreen
Luottopelaaja
Mites noi lisäsanktiot menee kansainvälisesti? Onko meillä ykkössentteriä puolivälierässä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvontakoneen läpi menee, joku on saanut lisäkakkua ja joku ei ja itse luulen että Mikke saa.Mites noi lisäsanktiot menee kansainvälisesti? Onko meillä ykkössentteriä puolivälierässä?
Siis lähinnä funtsin, että mitenkä pian tulee tietoa.Arvontakoneen läpi menee, joku on saanut lisäkakkua ja joku ei ja itse luulen että Mikke saa.
Mäkinen ja Jokinen kohtuu varmoja, että pelikieltoa tulee.Mites noi lisäsanktiot menee kansainvälisesti? Onko meillä ykkössentteriä puolivälierässä?
Täähän se ois. Kyllä on huomannu turhautumisen kun kaverit ei saa mitään aikaan. Eikä saa syöttöjä ikinä kun on vapaana.Yllättävän kauan Granlund pysyi viilipyttynä vaikka on joutunut pelaamaan Innaloiden ja Pakaristen kanssa.
Hyvä Jukka!
Kummola on kyllä aika keisari tuolla, että en ihmettelisi.Kai siä Suomella edelleen sen verran Kummolalta jäänyttä vaikutusvaltaa on kansainvälisessä hyvävelikerhossa, että siellä juntataan Mikke peleille torstaina.
Mitens se kiristy? Ite kattelen ViaplayMTV:n asiantuntijoita alkoi jo peli vituttaa, sen verta kiristyi keskustelu Mikken poikkarista Kapasen ja Jalosen välillä.
Aika kiristynyt ilmapiiri näytti olevanMitens se kiristy? Ite kattelen Viaplay
Asiallista kritiikkiä tilanteesta. Mitäs Viaplayn studiossa oltiin mieltä?Mitens se kiristy? Ite kattelen Viaplay
Ei oo viä tullu kommenttejaAsiallista kritiikkiä tilanteesta. Mitäs Viaplayn studiossa oltiin mieltä?